@GeertenWaling @DonCeder Ook.
Verder stond ze trots en vreselijk te genieten van een politieke demo. De vereiste onafhankelijkheid en het boven de partijen staan was ver te zoeken.
De foto met het andere voorbeeld noem je wijselijk niet.
@MinaTollens @DonCeder @christenunie Don Ceder, Kees van der Staaij, en al die "vriendelijke" gristenbroeders zijn een beschaafd lijkend vernisje over een walgelijk achterhaald wereldbeeld. Het standaard "we staan open voor een gesprek" lijkt alsof er ruimte is voor discussie, maar is niks meer dan holle retoriek
Jeroen @ossendrijver77 • 08 Mar 17:44 CETRT @DonCeder: ‘Al vijftien jaar houden ambtenaren zich niet aan de wet bij terugvordering van toeslagen, blijkt uit de stukken die RTL Nieuws heeft ingezien.’https://t.co/Sj0XjWHd34
Bianca Vogels @biancav79 • 08 Mar 17:34 CET@Shaved75 @MinaTollens @DonCeder @christenunie Same...
Goed gezegd Romina. x
In plaats van achter @DonCeder te gaan staan, laat @gertjansegers hem keihard vallen. Bang om de linkse kiezers kwijt te raken. Niet netjes https://t.co/FBn0IK8pMU
Johan @gracht23 • 08 Mar 16:58 CETChristenUnie-leider @gertjansegers probeert het brandje te blussen dat @DonCeder had veroorzaakt. https://t.co/Ne4TjuUqx0
Hanneke Keultjes @hannekekeultjes • 08 Mar 16:32 CET@MinaTollens @DonCeder @christenunie Hey powervrouw, ik wilde een hele reactie schrijven maar kan nieteens de juiste woorden vinden behalve dat jij een pracht vrouw bent
Nick @Shaved75 • 08 Mar 16:18 CETRT @toughchocotoff: @KemalRijken @DonCeder Rapekits, intieme onderzoeken, SOA-tests, eindeloze gesprekken met politie & hulpverlening, mentale klap, lichamelijke dreun. En daar komt Don ff bepalen dat je rustig moet denken voor je kiest voor abortus. Nee, Don, de dader denkt ook niet ff rustig na over het effect v zn daad
yH @okamicho • 08 Mar 15:16 CETRT @tweetmenno: @DonCeder Punt is dat je de zoveelste man bent die vindt dat hij het recht heeft om zich te bemoeien met zaken die hem niets aangaan. Als je nadrukkelijk om advies wordt gevraagd door vrouwen, heb je spreekrecht. Tot die tijd is het hooghartig om te denken dat je iets van waarde toevoegt.
yH @okamicho • 08 Mar 15:15 CET@tommy020974 @miryanna1 @KemalRijken @DonCeder Het is ook een moeilijke keuze. Laten we daarom vooral niet deze keuze maken voor iemand anders, en laat de vrouw beslissen.
Emmelien Schillern @EmmelienS • 08 Mar 14:49 CETRT @BarDekker: @miryanna1 @KemalRijken @DonCeder Dat ja!
Het onderwerp had moeten zijn: hoe voorkomen we seksueel geweld? Hoe zorgen we ervoor dat een man een vrouw niet kan verkrachten of aanranden?
En niet: de vrouw die het is overkomen, gaan we regels opleggen en laten nadenken. #strafbank #abortus #omgekeerdewereld
@KemalRijken @DonCeder Ze hebben het ook steeds over het "plegen" van abortus..... lekker in lijn met moord dus. Om te kotsen,dit standpunt van deze man en zijn partij.
Cindiedepindie @Cindiedepindie • 08 Mar 14:35 CET@sssnappie @Gerhardhormann @DonCeder Ok, wist ik niet. Waar gaat de discussie dan nog over? De arts kan immers ook nog altijd weigeren de abortus (direct) uit te voeren, als zij/hij om wat voor reden dan ook twijfelt.
BudgetDuurzaam 🚈 @budgetduurzaam • 08 Mar 14:18 CET@sssnappie @Gerhardhormann @DonCeder > Wellicht moet er dus ook verplichting komen een ‘goed gesprek’ met de vader te voeren…
BudgetDuurzaam 🚈 @budgetduurzaam • 08 Mar 13:54 CET@sssnappie @Gerhardhormann @DonCeder > Maar er zit nog een kant aan: stel dat de vrouw de zwangerschap wil houden, maar de partner (man) niet? En ze dus onder druk staat abortus te laten plegen… In de stress en paniek kunnen allerlei onvrije keuzes gemaakt worden.
BudgetDuurzaam 🚈 @budgetduurzaam • 08 Mar 13:49 CET@sssnappie @Gerhardhormann @DonCeder > immers je wilt ook niet dat mensen ‘verkrachting’ aan gaan voeren om direct behandeld te worden, terwijl daar eigenlijk geen sprake van was… >
BudgetDuurzaam 🚈 @budgetduurzaam • 08 Mar 13:46 CETLunchpauze? Beluister de nieuwe #podcast van @zoomzitz Gasten: @DonCeder (ChristenUnie) en @marielle_paul (VVD), beiden kandidaat-Tweede Kamerlid
https://t.co/G8IcOvknbC
RT @seadanourhussen: @KemalRijken @DonCeder Hij heeft hier als man niks over te zeggen. Kun je ook voor kiezen: "We kennen het standpunt van de CU over abortus, maar die sla ik over, want wij gaan beiden niet over vrouwenlichamen. Door naar klimaat." Niet normaliseren, anders blijven mannen denken dat ze hier over gaan.
Duif - Kapitaal heeft geen geweten @Columba_alba • 08 Mar 11:06 CET@IlonkaLeenheer @KemalRijken @DonCeder Ik weet waar ik het over heb.
Denk zelf na voordat je niet nadenkt wat je allemaal voor bullshit uitkraamt.
Ik heb meer meegemaakt dan jij ooit zal kunnen dragen, hooghartige trut.
@IlonkaLeenheer @KemalRijken @DonCeder Wanneer later dan mocht blijken dat 1 van de nadelen waarheid wordt, dan kun je daarin berusten omdat je het al op voorhand hebt geaccepteerd.
Heb je echter in paniek een haast beslissing genomen, dan gaat het juist voelen als een extra trap na van je verkrachter. Wil je niet.
@IlonkaLeenheer @KemalRijken @DonCeder Niet volledig en correct geïnformeerd. Je krijgt die informatie bij een professional, alle voors en tegens, en dan denk je daar goed over na, hoe die aspecten invloed zullen hebben op jouw verdere leven, en maak je de bewuste keuze alle mogelijke gevolgen alvast te accepteren.
#Niemand @Sabje1979 • 08 Mar 10:33 CET@IlonkaLeenheer @KemalRijken @DonCeder beslissing waar je achteraf jezelf om kunt gaan haten.
Nadenken is nooit een slecht idee.
Deden mensen het maar wat meer. 😑
@sssnappie @DonCeder Andere vraag dan: je kent elkaar pas 6 maanden, hij wil de baby houden, zij niet. Wat dan?
Gerhard Hormann @Gerhardhormann • 08 Mar 10:18 CET@IlonkaLeenheer @KemalRijken @DonCeder Dat is geen mythe. Dat risico bestaat gewoon. Het risico is klein, maar het is er wel. Evenals andere risico's.
Hoe dan ook, een weloverwogen beslissing waar je zeker weten voor altijd 100% achter zult staan no matter what, is áltijd beter dan een ondoordachte paniek /
RT @DonCeder: Mooi en terecht deze aandacht van burgemeester Halsema voor de bedreigde Lale Gül. https://t.co/tbBAxx7SiG
hans moll @kalemoll • 08 Mar 10:14 CET@RTLnieuws @fritswester @christenunie @gertjansegers Vindt @gertjansegers net als zijn nummer 4 @DonCeder, dat vrouwen die verkracht zijn en die een abortus willen, een verplichte bedenktijd van vijf dagen moeten ondergaan?
Jasper Klapwijk @jasperklapwijk • 08 Mar 09:33 CETRT @DonCeder: Mooi en terecht deze aandacht van burgemeester Halsema voor de bedreigde Lale Gül. https://t.co/tbBAxx7SiG
Frank Berkemeier @BerkemeierFrank • 08 Mar 09:19 CETRT @LadyXochi: @mevrouwadvocaat @DonCeder En haar partner, als die er is! Want niet elke verkrachte vrouw is alleenstaand. En nee, die partner heeft niet de doorslaggevende stem, maar kan wel proberen aan te geven hoe de toekomst eruit zal zien voor hen twee, als er een kind in het gezin komt wat niet van de partner is.
Johann 🏳️ #BLM @CanYouImagineI • 08 Mar 08:53 CETRT @mevrouwadvocaat: @DonCeder De enigen die dat gesprek hoeven te voeren zijn de desbetreffende vrouw en haar arts.
Johann 🏳️ #BLM @CanYouImagineI • 08 Mar 08:53 CETRT @NadiaBouras: @DonCeder Noem je een zwangerschap als gevolg van een verkrachting een ‘ongewenste zwangerschap’? Er valt weinig te bespreken: niet jouw buik, niet jouw zaak.
Johann 🏳️ #BLM @CanYouImagineI • 08 Mar 08:53 CETRT @demiviring: @DonCeder Nee, rot op. De persoon met de baby in diens buik heeft het recht om te beslissen wat prettig is. Dit is niet een discussie voor iemand zonder baarmoeder. Bemoei je er niet mee.
Johann 🏳️ #BLM @CanYouImagineI • 08 Mar 08:53 CETRT @hetismejuffrouw: @DonCeder Nee, laten we hier nu eindelijk eens over ophouden.
Vrouwen zijn meer dan een verpakking voor een baarmoeder.
RT @Veerle_vW: @DonCeder Oké en wat aan jou denkt dat je het waard bent om in “gesprek” met mij te gaan over wat jij denkt dat ik al dan niet met mijn lichaam mag doen? Waarom denk jij dat je recht hebt op mijn aandacht?
Johann 🏳️ #BLM @CanYouImagineI • 08 Mar 08:53 CET@KGvIttersum @KemalRijken @DonCeder o t komt nauwelijks voor. dan maakt t natuurlijk niet uit dat hij zich onhandig uitdrukt (to say the least) 🙄
je helpt don niet op deze manier.
@mevrouwadvocaat @DonCeder En haar partner, als die er is! Want niet elke verkrachte vrouw is alleenstaand. En nee, die partner heeft niet de doorslaggevende stem, maar kan wel proberen aan te geven hoe de toekomst eruit zal zien voor hen twee, als er een kind in het gezin komt wat niet van de partner is.
Jantien (Dutch Test Amiga) #ikstemVolt @LadyXochi • 08 Mar 07:55 CET@meneer @FopSchipper @hethadgekund @elsmahara @XandraGrwold @KemalRijken @DonCeder Wel dat is niet helemaal hoe je een gemiddelde levensverwachting moet interpreteren, desalniettemin is het schrijnend dat je terugverlangt naar een tijd waar die levensverwachting 25 jaar was.
Kees Kramer @JustinCase1979 • 08 Mar 07:33 CETRT @DonCeder: Veel reacties nav deze tweet. Het vriendelijk verzoek om het fragment zelf even te bekijken.
Ik ga graag met een ieder het gesprek aan over abortus, ongeboren leven en goede, liefdevolle zorg voor ongewenst zwangere vrouwen. Dat staat voorop. Laten we het gesprek blijven voeren. https://t.co/koFGbCEJC1
@DonCeder @Giels @piadijkstra @Ploumen4Women @LadjnaNL @DeNieuweMaanNTR @PieterOmtzigt @GemeenteEde En vervolgens werd club PERVERS opgezocht, oa Scheringa de "GODFATHER cq geldschieter)"v T.Baudet Burgerm Almere is de andere Suri,die m Spong &netwerk misbruik vertegenwoordigt. KABINET is grotendeels "club pervers" @Advocatenorde @DeGroene @NPORadio1 @parool @trouw @BNNVARA
walter campagne @larochebrune • 08 Mar 07:21 CET@K00Edwin @Swiffel1 @DonCeder Geen woorden in onze mond leggen. Wat een vreemde reactie. Met je antwoorden geef je blijk van erg weinig inlevingsvermogen van wat een verkrachting ook mentaal met een vrouw kan doen.
MarloesLaarshot @sloes • 08 Mar 07:19 CET@SpyMacho @KemalRijken @DonCeder Bij een zwangerschap na verkrachting moet een vrouw meteen kunnen bepalen dat ze dat niet wil voldragen. Een bedenktijd is niet nodig. Wanneer ze er toch over wil denken dan doet ze dat wel
Larissa Bakker @larissabakker • 08 Mar 07:14 CET@HannaHekkert @DonCeder is een echte politicus. Hij heeft verschrikkelijke plannen met een prachtige verpakking.
Daan Acohen @AcohenDaan • 08 Mar 00:08 CET@KemalRijken @verfben @DonCeder Dan nog doe je een Amsterdams sociaal bewogen raadslid onrecht door hem nadat je hem in de hoek hebt gedrukt zo te framen door GL en D66 voor eigen gewin.🤷♂️ Dagblad Trouw schrijft het al, van abortus na verkrachting is nauwelijks sprake.
Wat hij verder nog zei, deed er niet toe. https://t.co/1JEI54dlp6
RT @GeertNielander: @DonCeder Veel respect voor het talent en de moed van Lale Gül @AmsterdamLale. Geen greintje respect voor Femke Halsema en haar partij GroenLinks, de veroorzakers van veel ellende in dit land.
TrotsBlankBlondBlauweOgen @BlankOgen • 08 Mar 00:05 CETRT @DonCeder: Mooi en terecht deze aandacht van burgemeester Halsema voor de bedreigde Lale Gül. https://t.co/tbBAxx7SiG
Willem Stolk @wtstolk • 07 Mar 23:58 CET@KGvIttersum @DonCeder @trouw Abortus (anti of pro) is net iets meer dan een twitterrel
Eric van den Berg @isimediaNL • 07 Mar 23:53 CET@verfben @KGvIttersum @DonCeder En 'afkoelperiode' kwam toch echt niet van mij...
Kemal Rijken @KemalRijken • 07 Mar 23:51 CET@DonCeder Over wie heeft hij het nou? Waar woont hij. Vast geen lid van zijn partij.
han van roozendaal @hanrooz • 07 Mar 23:46 CET@MarieAnne1482 @Amma_Asante @KemalRijken @DonCeder Dat zal ik doen.
Marcel Pitlo @MarcelPitlo • 07 Mar 23:39 CET@KGvIttersum @DonCeder @KemalRijken Kemal vroeg het en Don beaamde.
ben afonte @verfben • 07 Mar 23:38 CET@isimediaNL @DonCeder @trouw gisteren nav deze twitterrel: https://t.co/KYtuikyxzn
ᴋɢ vax Ittersum @KGvIttersum • 07 Mar 23:38 CET@verfben @DonCeder Die woorden heeft @KemalRijken gebruikt, niet @DonCeder
ᴋɢ vax Ittersum @KGvIttersum • 07 Mar 23:35 CET@melvinkuiper @DonCeder Misschien moet je je bedenken dat die journalist die woorden heeft gebruikt.
ᴋɢ vax Ittersum @KGvIttersum • 07 Mar 23:34 CET@spierenburg @ErikSpierenburg @miryanna1 @KemalRijken @DonCeder Het is een omhoog geklommen advocaatje die door Rutger groot wassink van GroenLinks in het nieuws kwam omdat Don mazen in de wet gevonden had om die uitgeprocedeerde We Are Here in amsterdam te houden en zo later mensen konden vermoorden!
Klaver wil meer vriendjes in Den Haag!
Nee, mannen worden net zo goed geschoffeerd. Kijk eens naar kandidaat-kamerlid @DonCeder en hoe hij geframed werd door een journalist, Jesse Klaver en de halve kerk van #D66 incl hun lijsttrekker. Wat hij deed? Uitleggen wat nu de wet is. @MathildeMaijer https://t.co/QQvXrymiyt
ᴋɢ vax Ittersum @KGvIttersum • 07 Mar 23:25 CETRT @LydSmak84: @FopSchipper @elsmahara @XandraGrwold @KemalRijken @DonCeder Maar dan doe jij toch precies hetzelfde? Jij dwingt dan toch ook zeggenschap af over andermans lichaam?
deugert @deugert1 • 07 Mar 22:38 CETRT @meulmart: @FopSchipper @elsmahara @XandraGrwold @KemalRijken @DonCeder Dan wordt het tijd om het kiesrecht van extreem conservatieven af te schaffen, ze denken namelijk zeggenschap te hebben over het lichaam van anderen, in dit geval vrouwen.
deugert @deugert1 • 07 Mar 22:38 CET@FopSchipper @ZegmaarPatrick @buuvke @Koffiegeest @KemalRijken @DonCeder Nou, maak je maar niet druk dat je ooit in zo'n situatie komt
Mark off the Lane🇪🇺🇮🇪🇳🇱🏳️ @MarkOffTheLane • 07 Mar 22:38 CET@ad_de_boer @RebekkaTimmer @NoorBlokhuis @DonCeder Want Ad niemand is perfect hè en dit is gewoon een ordinaire campagne truckje. Even scoren bij de achterban zodat de eventuele achterdocht,want die is er altijd Ad, naar een man van kleur/zwarte man, ongedaan gemaakt kan worden.
Hij is nóg hardvochtiger naar "zijn " gemeenschap
RT @namknarf: @FopSchipper @hethadgekund @elsmahara @XandraGrwold @KemalRijken @DonCeder heb je na groep 4 geen geschiedenis meer gehad ofzo, kleurboek
deugert @deugert1 • 07 Mar 22:32 CETRT @Suwanda7: @KemalRijken @GreathMake @DonCeder Wat een onzin 🤬 @DonCeder Jij weet totaal niet hoe dit voor een slachtoffer is ! Daar ga jij niét over ! #BAASINEIGENBUIK
Make🇳🇱great Again! 🏛FvD lid @GreathMake • 07 Mar 22:31 CET@ad_de_boer @RebekkaTimmer @NoorBlokhuis @DonCeder Erg jammer Ad dat deze Don denkt om over de rug van verkrachte vrouwen,soms door een familielid ( beeld je dit even in Ad) zo nodig even electoraat wil scoren. Dat is bah Ad, dat is vrouwenhaat Ad, mooier kunnen wij, vrouwen, het niet maken.
Fatima Faid @FatimaFaid • 07 Mar 22:31 CETRT @DonCeder: Mooi en terecht deze aandacht van burgemeester Halsema voor de bedreigde Lale Gül. https://t.co/tbBAxx7SiG
HansG @AddviseG • 07 Mar 22:22 CETRT @DonCeder: Mooi en terecht deze aandacht van burgemeester Halsema voor de bedreigde Lale Gül. https://t.co/tbBAxx7SiG
okkodijkstra @okkodijkstra • 07 Mar 22:07 CET@DonCeder GroenLinks kiest doorgaans de kant van de islam, de bedreigers waar het hier over gaat. Ze hebben zelfs een extreme moslima op een verkiesbare plek.
nderbuik 🚜🇮🇱🇳🇱 STP de NP !!!🚜 @dribibubu • 07 Mar 21:53 CETRT @DonCeder: ‘De Here geeft genade en ontfermt Zich liefdevol. Hij heeft een onmetelijk geduld en is groot in zijn goedheid en liefde. De Here is goed voor iedereen en vol liefde ontfermt Hij Zich over alles wat Hij heeft gemaakt.’ - Psalmen 145:8-9 #versvandedag #fijnezondag
jan bouwens @jan_bouwens • 07 Mar 21:32 CET@DonCeder Heb je toch alweer de shortlist gehaald hè!!
Alain Verheij @AlainVerheij • 07 Mar 21:16 CETRT @KemalRijken: Als een vrouw verkracht is en een #abortus wil, moet zij wachten en nadenken. Een afkoelperiode van een paar dagen is en blijft nodig, ook na verkrachting, aldus @DonCeder https://t.co/iUMb805d8h https://t.co/1WctMGLfVr
kiana @kiana50048792 • 07 Mar 21:13 CETNa een dagje flyeren in A’dam, had ik zojuist een boeiend gesprek met @jaireis @RonEisenmann en @RubenVis, de heren achter de podcast @zoomzitz. Ook @DonCeder, kandidaat Kamerlid van de CU, was te gast. Je kunt de podcast hier beluisteren. Enjoy!! 🏽 https://t.co/P6eHoPYHcl https://t.co/7MP7pocbuR
Marielle Paul @marielle_paul • 07 Mar 21:07 CET@NadiaBouras @DonCeder En dan moet een vrouw bij de arts vertellen of ze verkracht is? En dan moet ze dit aantonen? Echt, dit soort discussies... een andere wereld voor mij.
Ingeborg van der Ven @IngeborgvanderV • 07 Mar 21:01 CETRT @DonCeder: Mooi en terecht deze aandacht van burgemeester Halsema voor de bedreigde Lale Gül. https://t.co/tbBAxx7SiG
Thys Roes 🐈🌳🌎 @thijsroes • 07 Mar 21:00 CETRT @DonCeder: Mooi en terecht deze aandacht van burgemeester Halsema voor de bedreigde Lale Gül. https://t.co/tbBAxx7SiG
Marieke @MLCHeikens • 07 Mar 20:59 CETRT @DonCeder: ‘De Here geeft genade en ontfermt Zich liefdevol. Hij heeft een onmetelijk geduld en is groot in zijn goedheid en liefde. De Here is goed voor iedereen en vol liefde ontfermt Hij Zich over alles wat Hij heeft gemaakt.’ - Psalmen 145:8-9 #versvandedag #fijnezondag
Derk Boswijk @DerkBoswijk • 07 Mar 20:54 CETJoehoe, @christenunie advocaatje @DonCeder, met je 5 dagen BEDENKTIJD voor verkrachte vrouwen: 4 tot 9 jaar cel voor verkrachting in aangescherpt wetsvoorstel Grapperhaus /via @NOS #abortus #christenunie #verkrachting https://t.co/0OCI9kzlqY
Marsha Tatipikalawan @communitative • 07 Mar 20:53 CET@hhsax @FopSchipper @elsmahara @XandraGrwold @KemalRijken @DonCeder Nee zeg. Dan zit je de hele dag te borduren
Felieze 🏽🏼🌍#ikwileenprik #volt️ @hethadgekund • 07 Mar 20:52 CETRT @DonCeder: Mooi en terecht deze aandacht van burgemeester Halsema voor de bedreigde Lale Gül. https://t.co/tbBAxx7SiG
AC Klein,MA @AnnaCKlein • 07 Mar 20:44 CETRT @DonCeder: Mooi en terecht deze aandacht van burgemeester Halsema voor de bedreigde Lale Gül. https://t.co/tbBAxx7SiG
Arja el Haddad @arjaelhaddad • 07 Mar 20:39 CETRT @DonCeder: Mooi en terecht deze aandacht van burgemeester Halsema voor de bedreigde Lale Gül. https://t.co/tbBAxx7SiG
🕺🏻️Xavan Lovic️🕺🏻 @XavanLovic • 07 Mar 20:39 CETNee @DonCeder hier hoeven we geen gesprek over te hebben.
Als je er nog ff over wil denken kan dat altijd, wanneer je gelijk de juiste zorg wil moet dat altijd kunnen!
Die keuze hoef jij niet te bepalen vanuit je sprookjesboek!
#abortus https://t.co/GNL8m3FgAc
RT @DonCeder: Mooi en terecht deze aandacht van burgemeester Halsema voor de bedreigde Lale Gül. https://t.co/tbBAxx7SiG
Cees Endhoven @CEndhoven • 07 Mar 20:35 CET@GeertenWaling @DonCeder Nee want alles indirect uiteraard, dus vermoedens is het beste wat een belangstellende kan hebben.
Mark R. @RobberseMark • 07 Mar 20:33 CET@IThAmbagtsheer @overlistener @KemalRijken @DonCeder 2/2 nog los van het feit dat het genetisch zo kan zijn dat het kind ‘de ogen van de moeder heeft’, of termen die mijn oma vroeger weleens bezigde. Verder heb ik over dit buitengewoon kwetsbare en persoonlijke onderwerp gewoon weinig (geen) recht van spreken. Denk ik.
Jan-Jaap Bats @JanJaapBats • 07 Mar 20:22 CET@DonCeder @Giels @piadijkstra @Ploumen4Women @LadjnaNL @DeNieuweMaanNTR @PieterOmtzigt @GemeenteEde aangevuld door smerige leden v Christelijke partijen @advocatenorde @jesseklaver @GemeenteDenHaag @AmsterdamNL @PolitieLE @Eurofractie @RaadvanState @debroervanroos @jineklive @trouw @parool @MarijnissenL @TimmermansEU
walter campagne @larochebrune • 07 Mar 20:19 CET@FopSchipper @hethadgekund @elsmahara @XandraGrwold @KemalRijken @DonCeder In de middeleeuwen was je op jouw leeftijd al dood geweest...
eenhoornprinses 🦄 @heiligelieke • 07 Mar 20:15 CET@DonCeder @Giels @piadijkstra @Ploumen4Women @LadjnaNL @DeNieuweMaanNTR @PieterOmtzigt EN,wat gebeurd?Grapperhaus heeft i paniek m N.Harlequin contact opgenomen.Hij is dusop de hoogte v N.Harlquin haar relatie m Suri,securitas medewerker @GemeenteEde ,alwaar ik hoop mijn burgerschap terug te krijgen. Kindermisbruik-netwerk haalt alles uit de kast,om dit te beletten
walter campagne @larochebrune • 07 Mar 20:15 CETRT @DonCeder: Mooi en terecht deze aandacht van burgemeester Halsema voor de bedreigde Lale Gül. https://t.co/tbBAxx7SiG
Jaap de Graaf @JaapdeGraaf • 07 Mar 20:10 CET@DonCeder Respect voor Lale Gül die haar gevoelens op papier heeft gezet.
Gun haar de vrijheid om door te schrijven.
@DonCeder @GeertenWaling Woorden aan de voorkant.
Aan de achterkant troost ze moslims en moskeeën met subsidie omdat ze gekwetst zijn door de waarheid die hun totaal verrotte en gecorrumpeerde systeem blootlegt.
Het systeem islam.
@Gazendam_Petra @LithNoortje @FopSchipper @elsmahara @XandraGrwold @KemalRijken @DonCeder Ik kan me ook niet indenken dat deze gast een inkomen kan verdienen. Wie neemt zo’n idioot in dienst? Of een ondernemer? Nou lekkere klanten heb je dan...
@aby ️ @Cohenos • 07 Mar 19:32 CET@DonCeder Behalve wanneer je honger lijdt en zonder uitzicht eindeloos vastzit in een vluchtelingenkamp in Griekenland of nog verder. Dan kijkt @DonCeder niet naar je om, en met hem al vier jaar lang de @christenunie en @gertjansegers voorop. Groet ontfermt maar U verraadt Hem keer op keer
Dr. Paul van den Brink @Lijsterstraatje • 07 Mar 19:29 CET@DonCeder Don Ceder = Farizeeër. En hij vindt dat 'die wijven die zich laten verkrachten' niet moeten zeiken. 'Onze gristelijke kudde moet groter worden', aldus Ceder. En zijn baas (dhr. God) heeft zelf ook een vrouw ongewenst bezwangerd. Lekker zooitje, die gristenen.
I used to believe in nuance... @NuancedBe • 07 Mar 19:23 CETRT @Dave_Ensberg: Ik ben het inhoudelijk grondig oneens met @DonCeder op dit punt, maar nodig iedereen uit om op fatsoenlijke en respectvolle wijze het gesprek met hem aan te gaan. Don is een integere man, die zich laat leiden door christelijke principes. En allesbehalve een vrouwenhater! #dialoog https://t.co/tuHT5b0zZ9
Gert Stam @GStam66 • 07 Mar 19:23 CET@FopSchipper @hethadgekund @elsmahara @XandraGrwold @KemalRijken @DonCeder De pest de inquisitie ketterverbrandingen vierendelen armoe rottende tanden geen electriciteit noch centrale verwarming en als je ziek werd aderlaten
Kees dv @keesdvdv • 07 Mar 19:15 CETRT @DonCeder: Mooi en terecht deze aandacht van burgemeester Halsema voor de bedreigde Lale Gül. https://t.co/tbBAxx7SiG
Parmenios @Parmenios22 • 07 Mar 19:08 CET@malchir @FopSchipper @hethadgekund @elsmahara @XandraGrwold @KemalRijken @DonCeder Ja. Indonesië is nu het grootste moslimland ter wereld. Ik heb er geen cijfers van, maar zou Nederland dan een tijdlang het grootste moslimland ter wereld zijn geweest?
Rik Berends @RikBerends • 07 Mar 19:07 CETRT @seadanourhussen: @KemalRijken @DonCeder Hij heeft hier als man niks over te zeggen. Kun je ook voor kiezen: "We kennen het standpunt van de CU over abortus, maar die sla ik over, want wij gaan beiden niet over vrouwenlichamen. Door naar klimaat." Niet normaliseren, anders blijven mannen denken dat ze hier over gaan.
jerusalem bells @stanningkorra • 07 Mar 19:04 CET@hethadgekund @RikBerends @FopSchipper @elsmahara @XandraGrwold @KemalRijken @DonCeder Sid Lukassen doet dat ook voortdurend.
Roland Bouman @rolandbouman • 07 Mar 18:52 CET