@henk382 @StaverenRene @MinPres Het is geen "dus als".
Wees eens concreet.
Heb je er geen moeite mee als een grootmacht een ander land met geweld binnenvalt?
@aveldjesgraaf @StaverenRene @MinPres Dus als wij landen binnenvallen omdat ze een gevaar vormen voor onze financiële belangen en veiligheid dan keuren we het goed en kijken we weg maar als de landen het doen die wij niet moeten en ons als een gevaar zien dan keuren we het af en gaan we huilen🤔
henk38 @henk382 • 28 Jan 13:38 CET@henk382 @StaverenRene @MinPres Nee, ik bedoel zoals Rusland Oekraïne is binnengevallen.
D.R.E @aveldjesgraaf • 28 Jan 13:31 CET@aveldjesgraaf @StaverenRene @MinPres Zoals wij altijd hebben gedaan in het midden Oosten ?
henk38 @henk382 • 28 Jan 12:45 CET@henk382 @StaverenRene @MinPres Je hebt zelf geen moeite met een ander land met geweld binnenvallen?
D.R.E @aveldjesgraaf • 28 Jan 11:34 CET@aveldjesgraaf @StaverenRene @MinPres Het gestamp van een verwend kind 🤦♂️
henk38 @henk382 • 28 Jan 11:07 CET@henk382 @StaverenRene @MinPres Ja, klopt. Poetin is een lul en zorgt voor duizenden onnodige doden en gewonden in z'n eigen land en in Oekraïne. Terugtrekken, schade vergoeden voor zover mogelijk en wegwezen.
D.R.E @aveldjesgraaf • 28 Jan 10:59 CET@henk382 @StaverenRene @MinPres Duivelsorgaan in je broekje.
D.R.E @aveldjesgraaf • 28 Jan 10:36 CET@aveldjesgraaf @StaverenRene @MinPres De NAVO is een duivelsorgaan!
henk38 @henk382 • 28 Jan 10:35 CET@henk382 @StaverenRene @MinPres Welk land is de NAVO binnengevallen?
D.R.E @aveldjesgraaf • 28 Jan 10:29 CET@StaverenRene @MinPres Waarom zou Poetin dan stoppen? Als hij straffeloos landjepik mag doen, waarom zou je bij Oekraïne stoppen?
D.R.E @aveldjesgraaf • 28 Jan 09:45 CET@macdiver @aveldjesgraaf @Fietsermetlicht @briedecassese @MinPres En dan laat je het niet zover komen lijkt me. Je kan toch bellen als je het er niet mee eens bent. Of een brief of mail sturen dat je het niet mee eens bent. Als je het aan laat komen op een incassobureau ben je al te laat.
Annemarie @marietje1971 • 28 Jan 08:42 CET@KarvRaa @onverbetelijke @Mitchigan1850 @petervdvloet @CRASSOWSKI @WebKaese @Poveretto @FCTwenteVrouwen Dat moet goed spul zijn, kan niet missen
D.R.E @aveldjesgraaf • 27 Jan 18:28 CET@KarvRaa @aveldjesgraaf @Mitchigan1850 @petervdvloet @CRASSOWSKI @WebKaese @Poveretto De samenvatting is wat ik zo mooi vond. Kijk ik hou van @FCTwenteVrouwen . Maak ook @Poveretto mee. Dat is goed. Dat is oké. Dat is yep die mocht er niet zijn. Leren is twitter
Kus @WebKaese rote kreutze niemals
@KarvRaa @aveldjesgraaf @Mitchigan1850 Ach mijn interesse is no extra volgers. Alleen wat #BrexitReality of #NEXIT doet. Rest is bijzaak. Behalve @petervdvloet (niet mijn partij) @CRASSOWSKI (zo links maar leren) en @WebKaese .
Je leert via twitter. Soms leer je. De shit van @Poveretto Is geen shit. We zijn mens
@aveldjesgraaf @onverbetelijke @Mitchigan1850 Tot je hem kwiht bent dan is het reservefietssleutel, goed woord voor scrabble
KvR @KarvRaa • 27 Jan 17:17 CET@YilmazPeerdeman @veldkamp152 @Honingpot Goed idee, insecten zijn vrij nieuw en werden nog niet eerder gegeten.
D.R.E @aveldjesgraaf • 27 Jan 16:47 CET@pedepe63 @Jeroen_Toet @zeg_eens_aad Verschrikkelijk veel telefoontjes in Kenia zo te zien. Bro. https://t.co/2ytQB98Ths
D.R.E @aveldjesgraaf • 27 Jan 16:34 CET@aveldjesgraaf @rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma En toen kwam Roodkapje ook nog langs en de 7 geitjes of de 7 biggetjes 🤔 Wat was het ook alweer D.R.E. Jij bent zo'n sprookjesverteller en kent ze allemaal uit je hoofd..
Johan @JohanHoeksm • 27 Jan 14:39 CET@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma De antistoffen boden niet lang genoeg bescherming bij een nieuwe infectie. Vandaar dat je inmiddels 5 prikken nodig hebt. (en daarna alsnog Corona krijgen).
Er is echter sowieso aanzienlijk minder risico om ernstig ziek te worden van de huidige coronavarianten.
@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Na 2 maanden na vaccinatie ontstaan er geen bijwerkingen meer. Je hebt dan antistoffen (tijdelijk) en geheugencellen, dat is het langetermijneffect.
D.R.E @aveldjesgraaf • 27 Jan 11:17 CET@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma "anekdotes"
De miljarden mensen die gewoon weer zijn doorgegaan hoor je inderdaad niet. Vandaar dus grootschalige onderzoeken, om dit soort anekdotes in perspectief te kunnen plaatsen. Ernstige bijwerkingen zijn inderdaad zeldzaam.
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Afweging van risico-baten op de langere termijn van de mRNA-vaccins. Er zijn vaccins met minder ernstige bijwerkingen doden van de markt gehaald.
non fungible rock plant @rockplant07 • 27 Jan 11:15 CET@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Je, redelijk vergelijkbaar met polio zo te lezen. Welke ziekte doet er meer toe volgens jou?
https://t.co/R18XfJwDge. https://t.co/Rg0DvjbJQj
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma "zeldzame bijwerkingen" https://t.co/pfoy9aiShv
non fungible rock plant @rockplant07 • 27 Jan 11:11 CET@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Besmettelijk maar voor 99% vrij mild. Er zou meer aandacht uit mogen gaan aan ziektes die er toe doen.
non fungible rock plant @rockplant07 • 27 Jan 11:02 CETHey, vrijdag. Eens kijken of ik de 500 volgers kan halen.
En dan geen botjes, corona ontkenners, platte aarde gelovers, FvD fanboys/girls.
#terugvolgvrijdag
@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Je bent dementie aan het vergelijken met een besmettelijke virusinfectie?
D.R.E @aveldjesgraaf • 27 Jan 10:56 CET@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Waarom zou je dat überhaupt willen doen?
D.R.E @aveldjesgraaf • 27 Jan 10:54 CET@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma onderzocht worden.
Er overlijden jaarlijks meer mensen aan dementie dan aan de gevolgen van Covid. Vele jongeren hadden geen last van Covid maar wel ernstig last van sociale uitsluiting, schoolsluitingen en niet mogen sporten.
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Kwestie van cijfers in het juiste perspectief zetten en wederom: 'wie is de risicogroep' en dat zijn niet jongeren.
Er zijn in NL in 3 jaar tijd 45.000 mensen overleden aan de gevolgen van Covid. Momenteel is er een oversterfte van 15.000 p/jaar waarvan de oorzaken momenteel
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Omgekeerd voor Lisa Shaw (44j)
https://t.co/zFMpw7KpRW
@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Dat is alleen in theorie leuk. Als je dood bent omdat je er toch niet zo goed tegen kon, dan heb je er niets aan.
Dat verhaaltje had o.a Robin Fransman ook, totdat hij overleed.
Een infectie oplopen om beschermd te zijn tegen die infectie. Hoe slim vind je het zelf klinken?
@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Nee, dat is geen discriminatie. Je kunt het wel blijven roepen, maar zoek de definitie anders eens op.
https://t.co/52joNDn020
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Onjuist. Op natuurlijke manier verkregen antistoffen bieden bredere bescherming dan een mRNA genetisch vaccin waarvan het spike eiwit wordt aangemaakt op basis van een instructie in de lichaamscellen. Het spike eiwit omvat maar een klein deel van het virus.
non fungible rock plant @rockplant07 • 27 Jan 10:08 CET@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma a) natuurlijke immuniteit is niet iets. Je hebt adaptieve immuniteit, na vaccinatie of infectie.
b) infectie kun je niet voorkomen, zo werkt je immuunsysteem niet. Het is een gebrek aan kennis, niet het gevolg van "loze beloftes"
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Velen hebben niet vrijwillig gekozen voor het vaccin.
Het ontslaan van ongevaccineerden was pure discriminatie
@Food4ears Dat ruk nummer blijft in m'n hoofd spoken
Dat "ik heb nu wel zin in een burger" gevoel herken ik wel ;)
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Gevolgen van opgelegde vaccinatie
non fungible rock plant @rockplant07 • 27 Jan 09:57 CET@aveldjesgraaf Hmmm.. krijg nu wel trek ;)…. Maar vorige week al eentje op
John Do (zonder e) @Food4ears • 27 Jan 09:56 CET@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Ja, zo werkt het bij een virus. Vandaar dat je dat risico klein wilt houden.
Er zijn sociale vangnetten, maar voorkomen is beter dan genezen.
@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma De meeste zijn gevaccineerd, de rest is geïnfecteerd. De meeste hebben dus geheugencellen, dus dan heb je minder last van een infectie.
En weer door.
@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Je doet nu net of het middel een slechtere optie is dan de kwaal, doe eens normaal.
Je zorgt ervoor dat je minder kans hebt op ernstige gevolgen van een virusinfectie, gewoon een verstandige beslissing. En o.a daardoor zijn we nu ook waar we zijn.
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Veel jongeren werden murw van 1.5jr vele lockdowns en hebben een een medicijn genomen, niet voor hun gezondheid maar om hun vrijheid terug te krijgen. Met kans op ernstige bijwerkingen tot gevolg.
Politici hebben daar misbruik van gemaakt.
@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Het zijn zeldzame mogelijke bijwerkingen. Alleen minder zeldzaam bij een virusinfectie. Als je dat zo belangrijk vindt, laat je dan zeker vaccineren. Minder risico. https://t.co/NHEQZFGU9e
D.R.E @aveldjesgraaf • 27 Jan 09:14 CET@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Hangt af van het land waar je woont. In België krijgen antivaxers minder ruimte om hun kinderen onnodig bloot te stellen aan voorkombare risico's. En ook die bescherming is geen 100%. Zo werkt je immuunsysteem niet
https://t.co/Y0VSNxHqc3
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma De bron die aanhaalt omschrijft de gevolgen van myocarditis.
Van geen last van tot ernstig hartfalen en hartritmestoornissen.
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma De vaccins voor Polio en Mazelen zijn wél bewezen effectief en zijn niet gepolitiseerd.
non fungible rock plant @rockplant07 • 27 Jan 09:04 CETEven een keertje luisteren, dan zit hij lekker in je hoofd. Voor altijd.
Graag gedaan!
https://t.co/auNpnmvdAv
@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Maar het is een keuze. Als je het risico wilt lopen, dan kan dat gewoon in Nederland. Idem voor polio en andere vaccinaties.
Voor mensen die het denken beter te weten is die ruimte er. Het kan alleen onnodig levens kosten en schade veroorzaken.
.
https://t.co/F491mx3Dfg
@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Bij 2 vergelijkbare mensen is degene die vooraf is gevaccineerd beter beschermd tegen een virusinfectie. Er zijn inmiddels vele miljarden mensen gevaccineerd. Van de vaccins is de veiligheid en werkzaamheid wel goed in kaart.
Van het virus nog niet.
https://t.co/P44vHdz8r3
@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma AZ en Janssen werden minder toegepast in bepaalde groepen, omdat er vaccins beschikbaar waren met nóg minder bijwerkingen. Het is de luxe van de keuze.
De ernstige bijwerkingen waren al zeldzaam, bij Pfizer en Moderna waren ze nog zeldzamer. Dus Pfizer en Moderna.
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma De sociale en maatschappelijke druk werd fors opgevoerd. Daar gaat iedereen anders mee om
"De feiten" werden steeds ingehaald door de realiteit. AstraZeneca en Janssen werden stilletjes van de markt gehaald. Inmiddels is gebleken dat vaccineren niet leidt tot minder besmettingen
@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma En wat de overheid zegt, zal me aan m'n reet roesten. Als dat je leidraad is, prima. Als het om virussen gaat, kijk ik naar de medische wetenschap, niet naar de politiek.
D.R.E @aveldjesgraaf • 27 Jan 08:41 CET@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma U bent er achterloos in mee gegaan.
De overheid bezondigde zich aan het aanjagen van polarisatie en is zelf de grootste verspreider van desinformatie geweest.
De maatregelen waren schadelijk en veel mensen hebben zich onder druk laten zetten zich te laten injecteren
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma U bent achterloos in de spin en de leugens meegegaan.
non fungible rock plant @rockplant07 • 27 Jan 08:26 CET@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Er werd al vaker gezegd, er moesten regelmatig beslissingen worden genomen met weinig informatie. Dan is op veilig spelen verstandiger.
Als je geen verantwoording hebt, is het altijd makkelijk praten. Zeker achteraf.
@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Uit welk onderzoek blijkt dat?
D.R.E @aveldjesgraaf • 27 Jan 01:16 CET@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Coronavaccin: de effectiviteit is heel laag
non fungible rock plant @rockplant07 • 27 Jan 00:59 CET@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma De vaccinatiecampange was een interventie die tot sterfte heeft geleid
non fungible rock plant @rockplant07 • 27 Jan 00:57 CET@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Dat was bekend, aan het begin van de massale vaccinatie campagne. https://t.co/1y4QG7Y3Pq
non fungible rock plant @rockplant07 • 27 Jan 00:12 CET@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Nee, dat is achteraf gezien aardig juist. Zo weet ik na de trekking ook precies de winnende nummers van de Lotto.
Bij een nieuw virus is dat allemaal nog niet bekend. Nu nog steeds niet bekend waarom sommigen er langdurig klachten houden, etc. Is veel onderzoek voor nodig.
@aveldjesgraaf @rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Is blijvend beschadigd door het missen van twee vioollessen en 3 verjaardagen.
Martijn @MartijnM1972 • 26 Jan 23:24 CET@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Wat een kortzichtigheid.
De risicogroep dien je uit te splitsen naar onderliggend cohort, gewicht en leeftijd.
Mensen onder de 50 leggen geen druk op de zorg.
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Hugo de Jonge heeft meer gelogen dan Mark Rutte in 10jaar.
https://t.co/7f7RzwznoN
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma U heeft duidelijk niet opgelet. Het was in 2021 al bekend dat een coronainfectie vrij mild verliep voor velen en dat 50-jarigen de ziekenhuizen niet overspoelden.
non fungible rock plant @rockplant07 • 26 Jan 22:17 CET@erikvogelaar @RienvVliet @RobvanderGraaf3 FvD vind ik een ongure club, maar dit doet pijn aan m'n ogen
D.R.E @aveldjesgraaf • 26 Jan 22:15 CET@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Het was met de beperkte kennis van toen. In dit geval hadden kinderen zelf relatief weinig last/ kans op schade . Dat is bij andere virusinfecties anders. Better safe than sorry, zeker bij kinderen.
D.R.E @aveldjesgraaf • 26 Jan 22:13 CET@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Ja, die groep loopt het grootste risico op ernstige ziekte en overlijden. Als de zorg al vol ligt, wil je de toestroom beperken. Dus het risico op besmetting verkleinen met zo min mogelijk ongemak.
D.R.E @aveldjesgraaf • 26 Jan 22:11 CET@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Jup, zo werkt het helaas met virussen. Elke variant komt met nieuwe spelregels.
Met het cb werd iig op dat moment de kans op besmetting verkleind. En de groep mensen die het meeste risico op ernstige ziekte liepen konden ook gewoon dingen doen.
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma De coronapas gold ook voor 14-jarigen. Ongevaccinneerde kinderen werden ernstig belemmerd om meermaals per week te mogen sporten, schooluitje of museum.
Niet omdat ze een groot extra risico vormen, niet omdat de ziekte zo gevaarlijk is. Maar omdat Hugo dwang en drang toepastte.
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Om de ongevaccineerden te beschermen?
Feit is dat gevaccineerden niet beschermd werden door het corona toegangsbewijs.
Weet u zeker dat het coronatoegangsbewijs niet is ingezet als dwang en drang maatregel?
@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Dat is wat Hugo zeer absoluut stelde en werd later ingehaald door de realiteit.
Er is door de overheid veel ingezet op beeldvorming. Aan de basis van de toegangspas werden rekenmodellen gebruikt.
@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma De kans op ziekte en overdracht was met de toenmalige variant ook kleiner. Het was om ongevaccineerden zo veel mogelijk te beschermen, én het dagelijks leven zoveel mogelijk in stand te houden. Het was geen zero covid maatregel.
D.R.E @aveldjesgraaf • 26 Jan 21:32 CET@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma Bij gevaccineerden bleef de pas groen ook al was je ziek en besmettelijk. De groene pas werd voor de gevaccineerde groep nooit ge-invalideerd, zodra je bij de GGD positief testte.
non fungible rock plant @rockplant07 • 26 Jan 21:29 CET@aveldjesgraaf @MarijnRinck @rudybouma De regels zijn dus niet voor iedereen hetzelfde. Er werd gediscrimineerd.
Een keuze op medische behandeling, opgedrongen door de overheid. Waarvan achteraf blijkt dat de effectiviteit van zeer korte duur is. En vervolgens daar de 'consequenties' van dragen?
@Ladyjustice1312 @cwitteveen1 @HaHaGentherapie @vpknerd @vis_mariska @ToKnowOrNot @Charlot2409 @HansLandman @SjefVugt @Torch_1968 @ing_thegame @PaulGanck @Miraloml @JanssenJh @JasperRTuijnman @LaceyX1989 @Singing_BumbleB @Luketheduke1960 @Bartje46198812 @blckbxnews Je neemt een bekend pad. Van anti vaccinatie, naar pro Rusland, anti westen, etc. Straks nog anti abortus / pro life, voor de boeren, blablabla
D.R.E @aveldjesgraaf • 26 Jan 21:14 CET@rockplant07 @MarijnRinck @rudybouma Het was geen privilege, de regels waren voor iedereen hetzelfde, ook voor jou. En elke keuze heeft gevolgen, altijd.
D.R.E @aveldjesgraaf • 26 Jan 20:58 CET@aveldjesgraaf @Davek1983 @yvdk1 @HenkKrol @wierdduk @leondewinter @Marc_Veld 🤣🤣🤣🤣maar echt, dit ben jijzelf of niet Marc? Zoek het op google oid zou ik zeggen.
ImportFries @FriesImport • 26 Jan 20:24 CET@FriesImport @Davek1983 @yvdk1 @HenkKrol @wierdduk @leondewinter Vaccins bestaan al ruim 200 jaar.
mRNA bestaat al sinds er leven bestaat. Miljoenen processen met mRNA per dag in je lichaam, elke dag weer.
Ook RNA virussen, al sinds er leven is. Het is niet nieuw of spannend.
@aveldjesgraaf @Davek1983 @yvdk1 @HenkKrol @wierdduk @leondewinter Ah helder, er zijn al 200 jaar rmna producten op de markt. Dat wist ik niet. Of bedoel je het gebruik van een injectienaald in zijn algemeenheid?
ImportFries @FriesImport • 26 Jan 19:24 CET@CommonSense_TV Berichtje uit 1988
Dat punt is er nu wel.
Knap gedaan van de boerenlobby, rekken tot de rek er volledig uit is. https://t.co/H5KxrItfVQ
@FriesImport @Davek1983 @yvdk1 @HenkKrol @wierdduk @leondewinter Dat is trouwens niet mijn mening, het is informatie van een immunoloog.
https://t.co/Kn1mS5Lwaz
@FriesImport @Davek1983 @yvdk1 @HenkKrol @wierdduk @leondewinter Mag prima, het was blijkbaar ondermaats, dus geen subsidie. Als hij het echt belangrijk vindt, kan hij het anders financieren.
Het is geen boude uitspraak, het is wat ruim 200 jaar vaccineren heeft laten zien. Het is niet veel anders dan een BMR vaccin.
@aveldjesgraaf @Davek1983 @yvdk1 @HenkKrol @wierdduk @leondewinter Behalve die ene van Ronald Meester dan, die niet mocht, althans geen subsidie kreeg En "Na 2 maanden na vaccinatie ontstaan er geen bijwerkingen meer" lijkt me nogal een boude uitspraak met een nog nooit eerder op de markt gebracht rmna vaccin.
ImportFries @FriesImport • 26 Jan 15:17 CET@Davek1983 @FriesImport @yvdk1 @HenkKrol @wierdduk @leondewinter Als je een lekke band hebt en op zoek gaat naar een spijker, dan mis je de schroef die het lek veroorzaakt. Wat je zocht specifiek een spijker.
D.R.E @aveldjesgraaf • 26 Jan 11:16 CET@aveldjesgraaf @puinvogel @yassinyav Niemand hoeft zich aan mij te verantwoorden. Ik vindt ook dat zij de vrijheid verdient om zulke foto’s te kunnen plaatsen. Het staat je vrij om niet te reageren op mijn vraag en zoals u al zegt gewoon door te scrollen.
BRDY @BRDY65470569 • 26 Jan 11:14 CET@Davek1983 @FriesImport @yvdk1 @HenkKrol @wierdduk @leondewinter "De mogelijkheid per definitie niet willen onderzoeken is de grootste fout die je kan maken." Wie wil dat niet?
De grootste fout is niet de mogelijke oorzaken met een open vizier gaan zoeken, maar je toespitsen op 1 mogelijke oorzaak.
@aveldjesgraaf @FriesImport @yvdk1 @HenkKrol @wierdduk @leondewinter ...niets verkeerds doen terwijl het verleden anders heeft bewezen?
DaveK @Davek1983 • 26 Jan 11:07 CET@BRDY65470569 @puinvogel @yassinyav Je spreekt haar toch ook direct aan?
Maar goed, waarom moet een ander zich aan jou verantwoorden? Waarom scroll je niet gewoon door?
@puinvogel @aveldjesgraaf @yassinyav Je voelt je wel heel snel aangevallen zeg. Je tweet word ook nog eens ge-liked door iemand die óók geen profielfoto van zichzelf gebruikt.
BRDY @BRDY65470569 • 26 Jan 03:47 CET@aveldjesgraaf @BRDY65470569 @yassinyav BRDY durft het eigen gezicht nog niet als profielfoto te nemen, dus snapt er sowieso niks van.
Heel belangrijk verder. 🚮
@mkeulemans @Auke_Terlouw @GreetjeBoersma @aveldjesgraaf @Reinoud_Biotech @mkeulemans zakt toch wel door het Zweedse ijs hoor.
Warner Uiterwijk @Warnerbroz • 25 Jan 23:46 CET@Pien90035693 @RobvanderGraaf3 @aveldjesgraaf Volgens mij hóef je je dat niet af te vragen. Hij maakt het hartstikke duidelijk met zijn "intellectuele" commentaar. Haha.
Wim den Biesen jr. @BiesenWim • 25 Jan 19:59 CET@aveldjesgraaf @RobvanderGraaf3 Dat kun je tot in de eeuwigheid blijven vragen aan dergelijke mensen.. Ze durven niet eens in gedachte die vraag aan zichzélf te stellen!
Wim den Biesen jr. @BiesenWim • 25 Jan 19:58 CET@EelcoSchaaf @aveldjesgraaf @chrisklomp Hij wordt verdacht van corruptie in de tijd dat hij in de gemeenteraad van Den Haag zat. De afgeluisterde telefoon, mail en app spreken flink tegen hem.
Ton snapt alleen hout. @Ton_van_N • 25 Jan 18:47 CET