@mkeulemans @VermeulenHellen @Tabby_bleu @rblommestijn @CommvdMedia Er waren ook keuzes.
Jean-Luc Murk, over bezoek-maatregelen waarbij mensen hun eigen familie niet mochten bezoeken:
"Dat had echt anders gemoeten, en ik hoop dat we die fout nooit meer maken!"
https://t.co/1uRbvCFyaD
@Alicia1984N Niet mijn repertoire,maar ook leuk eens iets te horen wat ik niet ken.Helemaal eens met je boodschap #moremusic
Lil @lilianhuisje • 30 Jan 23:05 CET@KuypersMarieke @Alicia1984N Wanneer komt niemand met een feitelijke weerlegging van de stelling van Buijs dat non-binair niet bestaat. Kom maar met die studies die het bestaan bewijzen.
Coen de Jong @Coen_2018 • 30 Jan 22:48 CETRT @Alicia1984N: @mkeulemans Begrijp ik nou goed dat de identiteit van de man in de filmpjes, Pfizers directeur Research & Development en Strategic Operations, Jordon Walker, inmiddels geverifieerd is?
Dan is het niet zo'n beste reclame voor hemzelf of voor Pfizer. https://t.co/5xXMOwIcag
RT @Alicia1984N: @amnestynl @NLRebellion En bij de coronademonstraties, waren jullie daar ook? Daar gebeurde veel, ik denk dat mensen jullie wel gemist hebben soms?
Jan de Ware @CriticalFox71 • 30 Jan 21:35 CET@Draakje58 @Alicia1984N @MarKes1900 @fritsander @mkeulemans @CinderelleC @DLM68300665 Dan verlaat ik alle gesprekken onder mijn eerste tweet. Dat vind ik niet handig.
Maaike van Charante @Repelsteeltje21 • 30 Jan 20:26 CET@Repelsteeltje21 @Alicia1984N @MarKes1900 @fritsander @mkeulemans @CinderelleC @DLM68300665 Kun je zelf doen Maaike, gewoon het gesprek verlaten.
Anneke van Maas-Alberts. @Draakje58 • 30 Jan 20:16 CET@Alicia1984N @amnestynl @NLRebellion Iets met Google? https://t.co/6wedTaLPj3
Vincent Rietvelt 🇪🇺 @vincentr78 • 30 Jan 20:04 CET@Alicia1984N @rubenivangaalen Het zou best eens kunnen dat de groep die covid niet overleefd heeft, wat minder actief is op social media...
Astrid Den Distel @Tureldriet • 30 Jan 19:46 CET@Alicia1984N @Wel_de_Sjaak @amnestynl @NLRebellion Haha. Ok. Feit. Nou, twee keer gevraagd.
Maarten Brand @Lopendebrand • 30 Jan 19:46 CET@Lopendebrand @Wel_de_Sjaak @amnestynl @NLRebellion Dat is heel goed, dat ze daar ook op gereageerd hebben. Ik herinner me dit ook.
Waar ik op doel, is of ze ook zelf aanwezig waren bij de coronademonstraties, als waarnemer. Dit heb ik nl niet kunnen vinden.
@Wel_de_Sjaak @Alicia1984N @amnestynl @NLRebellion Hou op. Dat is niet waar. Is gewoon algemeen bekend. Eerst ff lezen voordat je conclusies trekt. https://t.co/f4apEeWQR0 of https://t.co/Z50VyNO468
Maarten Brand @Lopendebrand • 30 Jan 19:18 CET@Alicia1984N @MarKes1900 @fritsander @mkeulemans @CinderelleC @DLM68300665 Willen jullie mij nu uit dit draadje halen?
Maaike van Charante @Repelsteeltje21 • 30 Jan 19:08 CET@MarKes1900 @fritsander @mkeulemans @Repelsteeltje21 @CinderelleC @DLM68300665 Ik heb het ook niet over de vaccins? Ik wilde aangeven dat antistoftests een onderschatting geven van het aantal infecties, omdat niet bij iedereen antistoffen aangetoond worden.
Alicia1984 @Alicia1984N • 30 Jan 19:07 CET@MarKes1900 @fritsander @mkeulemans @Repelsteeltje21 @CinderelleC @DLM68300665 het voor dat er na infectie geen antistoffen in het bloed (systemische respons) worden gevonden.
Echter, dat wil niet zeggen dat er helemaal geen immuniteit is. Want je hebt dus nog de lokale mucosale immuniteit, en naast antistoffen ook de T cellen..
https://t.co/KTJ1PB2N5z
@Alicia1984N @fritsander @mkeulemans @Repelsteeltje21 @CinderelleC @DLM68300665 De discussie ging over of de maatregelen wel of niet geholpen hebben en dat belandde in een discussie bij elke infectie antilichamen gevormd worden en of dat wel een goede indicatie is. We hadden het niet over vaccins.
Marius Kesper @MarKes1900 • 30 Jan 19:01 CET@Alicia1984N @mkeulemans Op Reddit staat een screenshots van zijn LinkedIn account https://t.co/fPum9TXkV7
Mylo457 @mylo457 • 30 Jan 18:55 CET@Alicia1984N @fritsander @mkeulemans @Repelsteeltje21 @CinderelleC @DLM68300665 Als je IGA vind, vind je ook IgG. Ik denk dat de kans klein is dat er wel IgA antilichamen tegen Covid worden gevormd en geen IgG antilichamen.
Marius Kesper @MarKes1900 • 30 Jan 18:34 CET@MarKes1900 @fritsander @mkeulemans @Repelsteeltje21 @CinderelleC @DLM68300665 Zie ook mbt kruisimmuniteit
https://t.co/gbiAmPvkrp
@MarKes1900 @fritsander @mkeulemans @Repelsteeltje21 @CinderelleC @DLM68300665 Testen op antistoffen geeft altijd eerder een onderschatting, immers, niet bij iedereen zijn (na verloop van tijd nog) antistoffen aan te tonen.
Zie bijv.
https://t.co/KTJ1PB2N5z
@amnestynl @NLRebellion En bij de coronademonstraties, waren jullie daar ook? Daar gebeurde veel, ik denk dat mensen jullie wel gemist hebben soms?
Alicia1984 @Alicia1984N • 30 Jan 17:05 CETZo kom je samen op voor een bepaald onderwerp waar meer aandacht voor moet komen.
Van links tot rechts! Zij aan zij.
En voor het recht om te demonstreren.
#Verbinding
#StopPolarisatie
2/
Hoe mooi is het als mensen van diverse achtergronden en politieke kanten elkaar steunen tijdens een protest.
Dit kan ook helpen om framing en polarisatie te verminderen (opmerkingen alsof de ene demonstratie 'goed' is en de andere 'fout').
Jona Walk deed dit al heel goed.
1/ https://t.co/uolLWfyR4V
@mkeulemans @hugovdwedden Dit was wel misleidend van #Pfizer, vind je niet?
De vaccins waren niet getest op voorkomen van transmissie, maar op effectiviteit tav symptomatische infectie, kort na 2e prik. https://t.co/uP4Lbv7LRC
RT @Alicia1984N: @mkeulemans Begrijp ik nou goed dat de identiteit van de man in de filmpjes, Pfizers directeur Research & Development en Strategic Operations, Jordon Walker, inmiddels geverifieerd is?
Dan is het niet zo'n beste reclame voor hemzelf of voor Pfizer. https://t.co/5xXMOwIcag
RT @Alicia1984N: @mkeulemans Gezien:
5/ Geeft hij een volledig beeld?
6/ Geeft hij zijn visie op een nette, neutrale manier?
7/ Gebruikt hij geen drogredenen (bijv. meer over persoon dan inhoud), probeert hij niet te polariseren, etc.?
@Alicia1984N @MatthijsS6 @NUnl denkt dat Pfizer NIET bezig is met virus engineering, terwijl Pfizer zelf zegt dat Pfizer WEL bezig is met virus engineering. https://t.co/IKIIAkyemO
Ernst Raedecker @ErnstRaedecker • 30 Jan 14:06 CET@geertwilderspvv Gommers: "De hulp vanuit Duitsland om de druk op de ziekenhuizen te verminderen was een belangrijke uitvlucht. [...]
Voor ons was dit ook een belangrijk argument om bij Hugo de Jonge aan te dringen op strikte maatregelen."
https://t.co/10wcPhdVHX
@mkeulemans Gezien:
5/ Geeft hij een volledig beeld?
6/ Geeft hij zijn visie op een nette, neutrale manier?
7/ Gebruikt hij geen drogredenen (bijv. meer over persoon dan inhoud), probeert hij niet te polariseren, etc.?
RT @Alicia1984N: @jimfjansen Wat vind je hier sterk aan?
Zelfs Moederhart wordt er nog even bij de haren bijgesleept. Zo uit het handboek negatieve associaties creëren en etiketten plakken. https://t.co/Yr3aXDgH3b
@Alicia1984N @Jakeopdeweek Het verleden leert dat er ook andere manieren zijn om iemand weg te swipen of weg te filteren. Dat zijn we vandaag volop aan het herdenken😟.
Theo Willemse @TWvoorvrijheid • 30 Jan 12:34 CET@Alicia1984N @Jakeopdeweek Klopt, één van de beste episodes samen met Nosedive.
Patrick Beekman @dutchpatrick • 30 Jan 12:25 CETRT @Alicia1984N: @AmsterdamLale Je doet mee, omdat het kennelijk hip is om Laurens Buijs te bashen.
Wat hebben zijn standpunten mbt gender nou in vredesnaam met Moederhart te maken? Niets. Je haalt allerlei dingen erbij, om hem in een hokje te stoppen. Zo uit het boekje. https://t.co/hxi2tvpy4b
@ThijsBerg85 @mkeulemans @Repelsteeltje21 @CinderelleC @DLM68300665 En: mensenwerk.
Hoe NIET-alert er bijv. werd gereageerd, geen quarantaine uit voorzorg, ook niet tav gezinsleden bij polio incident. 🤔
RIVM geloofde eerst niet dat de medewerker echt positief was en herhaalde de test. Daarná pas actie!
😬
https://t.co/Nc2GPsL8cC https://t.co/W6CfKMNq1i
RT @Alicia1984N: Observatie: tegenwoordig lijkt vrij denken, in de zin van geloof, spiritualiteit, open staan voor het onbekende, in sommige, ook 'mainstream', kringen steeds meer veroordeeld te worden. Terwijl het in andere kringen juist meer opkomt.
Hoe komt dit?
#StopPolarisatie
1/
@VermeulenHellen @Alicia1984N Ja; zou het niet kunnen dat dat diep gewortelde instinct nu, na jaren opgeklopte angst, naar boven komt ?
J.A. Broersma "#terrorist" NCTV=STASI 🖕 @JohnnyBG19 • 30 Jan 11:52 CET@dutchpatrick @Jakeopdeweek Dat is toch die ene waar een kopie van je eigen persoonlijkheid opgesloten zit als een soort personal assistent in dat systeem? Zat daar laatst nog overna te denken.
Alicia1984 @Alicia1984N • 30 Jan 11:50 CET@JohnnyBG19 @Alicia1984N We gaan dus weer terug naar holbewoners?
Zijn dit niet hele primitieve gedachten? Alle evoluties zoals de hippie tijd e.d. zijn we nu opeens weer groepsdieren die zich bekommert om wat de ander vind?
Leef en laat leven..... en je niet zo druk maken om wat die ander vind....
@VermeulenHellen @Alicia1984N Zou het gewoon een effect van de aangejaagde angst kunnen zijn?
Angst voor het virus, voor de medemens, die een angst voor iedereen die "anders" is, is geworden, en zo een uitlaatklep zoekt?
"Wie niet tot onze stam behoort, is een gevaar en moeten we mijden en/of verwijderen."?
@Alicia1984N heb je een andere zienswijze?
Ben blij dat wij onze kinderen wel zo opgevoed hebben, alles is bespreekbaar, geen oordeel/veroordeling mits het met wederzijds respect is.
Misschien wordt ik gewoon oud....
@Alicia1984N Ik snap niet zo goed waarom iedereen in een keurslijf wordt gedwongen en "vrij denken en voelen" hard wordt afgestraft:
is door onze consumptiemaatschappij, komst van internet, egoïsme van de mens of wat?
Waar is de tijd gebleven dat je met elkaar in gesprek gaat ook al
1/
@Alicia1984N In 🇸🇪 bleken de immuunsystemen van leraren ervoor te zorgen dat ze minder(!) risico liepen om corona-ziek te worden. Logisch...
Otto Deggeller @ottodeggeller • 30 Jan 11:22 CETIk denk dat het goed bij #StopPolarisatie past om minder zwart-wit te denken over wetenschap versus persoonlijke geloofsovertuigingen en spiritualiteit.
Leg anderen niets op, en wees af en toe eens nieuwsgierig en laat de ander in z'n waarde.
☮️️
8/ https://t.co/ClbTpUP2yn
Eind 2021 was er veel kritiek op de maankalender van Rituals. Opeens mocht dat niet. Opmerkelijk, want in de meeste tijdschriften, kranten, kom je bijv. ook horoscopen tegen?
In allerlei culturen zijn er diverse tradities, mogen we daar dan niet meer nieuwsgierig naar zijn?
7/ https://t.co/l6GOmTRpGE
Ik heb zelf gedurende mijn jeugd en leven nooit enige druk ervaren om wat dan ook te geloven en voel me hier vrij in en ook niet bedreigd door iets. Ik ben anderzijds niet zo spiritueel aangelegd, maar sta wel voor dingen open en vind dat andere mensen hier vrij in mogen zijn.
6/
Nou zie je vaker dat mensen uit streng gelovige gezinnen zich later afzetten tegen alles wat er maar bij in de buurt komt.
Maar bij vrijheid, niet in een keurslijf zitten, hoort toch juist: vrij mogen denken, spiritueel mogen zijn, filosoferen, buiten de lijntjes kleuren.
5/
Ik moest hieraan denken bij de column van Lale Gül.
Deze passage vond ik verontrustend. Je mag op persoonlijk vlak niet spiritueel zijn, want dan hoor je niet op een universiteit thuis? En dan moet je naar 'antisemitisch Fvd'?
Zulke ideeën zie ik vaker circuleren.
4/ https://t.co/o2ocFErYG4
Aan de andere kant wordt er gezegd dat we geloofsovertuigingen van anderen moeten respecteren. Dat we mensen in hun waarde moeten laten, zolang ze het anderen maar niet opleggen.
Waarom zien we dat in de praktijk dan vaak niet terug?
3/
Er lijkt steeds meer een zwart-wit beeld te ontstaan waarbij je De Wetenschap moet volgen en zelfs privé niet meer in bepaalde dingen mag geloven. Dit terwijl wetenschap vaak geen antwoord heeft op diepere levensvragen, zingeving. Het hoeft elkaar helemaal niet te bijten.
2/
Observatie: tegenwoordig lijkt vrij denken, in de zin van geloof, spiritualiteit, open staan voor het onbekende, in sommige, ook 'mainstream', kringen steeds meer veroordeeld te worden. Terwijl het in andere kringen juist meer opkomt.
Hoe komt dit?
#StopPolarisatie
1/
@rubenivangaalen Zullen er best een hoop zijn, toch? https://t.co/jnWqzQLqKd
Alicia1984 @Alicia1984N • 30 Jan 10:41 CET@Alicia1984N @mkeulemans De conclusie is dus dat de regeringen hun bevolkingen hebben uitgeleverd aan de farmacie-bedrijven, door een overeenkomst te tekenen, dat ze (w.o. Pfizer, Moderna etc.) niet aangeklaagd kunnen worden voor schade en dood ! Illegalen vallen daar niet onder, dus paniek !
Jansan @jannette003 • 30 Jan 10:29 CET@Jakeopdeweek Misschien komt er in de toekomst nog een soort aangepaste bril, dat je mensen ook in het echt kunt wegswipen of wegfilteren als je ze niet meer wilt zien. 🤔
Alicia1984 @Alicia1984N • 30 Jan 10:11 CETRT @Alicia1984N: @jimfjansen Wat vind je hier sterk aan?
Zelfs Moederhart wordt er nog even bij de haren bijgesleept. Zo uit het handboek negatieve associaties creëren en etiketten plakken. https://t.co/Yr3aXDgH3b
@mkeulemans @Repelsteeltje21 @CinderelleC @DLM68300665 Dit is trouwens een bekende drogreden.
- óf we laten virologen hun gang gaan met gain of function,
- óf we moeten wachten op volgende pandemie en in lockdown tot er een vaccin komt.
Je weet denk ik beter dan dat, waarom gebruik je 'm toch?
https://t.co/B1iXp2Phml
@mkeulemans @Repelsteeltje21 @CinderelleC @DLM68300665 Pretendeer je nou dat virologen sowieso een pandemie kunnen voorkomen? Dat is tot nu toe niet gelukt. Er is ook helemaal geen garantie dat dat lukt. Ik snap dat ze graag interessante experimenten willen doen, maar men mag net zo goed op de risico's daarvan wijzen.
Alicia1984 @Alicia1984N • 30 Jan 09:52 CET@Alicia1984N Uiteindelijk moeten ze een reden bedenken om goed te praten wat ze in labs in China en Oekraïne deden?
Wie besloot dat het 2 jaar geleden tijd was voor ‘ze great experiment’, blijft de vraag. Maar vragen stellen mag niet meer, van Übers die Het Narratief bewaken. #konspierasie
@Alicia1984N Waarom worden er geen varianten gemaakt die niet dodelijk zijn en die dan dominant worden over heel de wereld? Iedereen een weekje licht verkouden en immuun voor het leven.
Kijk nou eens @NouEens • 30 Jan 09:34 CETRT @Alicia1984N: @mkeulemans, ik weet niet hoe ik het nog meer onder je aandacht kan brengen, maar kun je hier eindelijk eens wat over schrijven?
En dan zonder die 'Wappelonië', debunk verhalen..
.. gewoon, waar maakten die fabrikanten zich nou zo druk over?
1/
https://t.co/iZ7pxlq4Pb https://t.co/Kp0rmyisja
RT @Alicia1984N: Dit klopt niet, @marc_veld ("why test mothers and vaccinate later anyway, double work for no gain")
In Nederland worden zwangere vrouwen wel degelijk op HepB getest!
Is er sprake van HepB dan krijgt baby <2 uur na geboorte immunoglobuline.
Vervolgens vaccinatieschema.
1/ https://t.co/X6kswFBY7z
@AmsterdamLale Je doet mee, omdat het kennelijk hip is om Laurens Buijs te bashen.
Wat hebben zijn standpunten mbt gender nou in vredesnaam met Moederhart te maken? Niets. Je haalt allerlei dingen erbij, om hem in een hokje te stoppen. Zo uit het boekje. https://t.co/hxi2tvpy4b
RT @Alicia1984N: Dit klopt niet, @marc_veld ("why test mothers and vaccinate later anyway, double work for no gain")
In Nederland worden zwangere vrouwen wel degelijk op HepB getest!
Is er sprake van HepB dan krijgt baby <2 uur na geboorte immunoglobuline.
Vervolgens vaccinatieschema.
1/ https://t.co/X6kswFBY7z
RT @Alicia1984N: Dit klopt niet, @marc_veld ("why test mothers and vaccinate later anyway, double work for no gain")
In Nederland worden zwangere vrouwen wel degelijk op HepB getest!
Is er sprake van HepB dan krijgt baby <2 uur na geboorte immunoglobuline.
Vervolgens vaccinatieschema.
1/ https://t.co/X6kswFBY7z
@Alicia1984N @jimfjansen Kende deze term niet, beschrijft precies wat er tegenwoordig gaande is, echte argumenten zijn er niet, dan maar op de man spelen.
Luc Mangnus @LucMangnus • 30 Jan 08:02 CETRT @Alicia1984N: "In veel landen werden op scholen wel maatregelen getroffen om kinderen en personeel tegen corona te beschermen. In Nederland niet."
Factcheck: waren er geen coronamaatregelen in Nederland tav scholen? 🤔
1/
https://t.co/Bak5bbx7Qk
@Alicia1984N De onderliggende aanname van 'we doen niet genoeg' is natuurlijk dat wat gedaan zou kunnen worden adequaat helpt met de besmettingen terug te dringen. Onbewezen, ontestbaar en voor altijd een luchtkasteel.
Hearthkyn @Hearthkyn • 30 Jan 07:53 CETRT @Alicia1984N: @parool @AmsterdamLale Ach Lale, dit meen je niet?
De inhoud van zijn standpunten tav gender hebben niks te maken met of hij een keer Robert Malone retweet. Waarom sleep je dit er allemaal bij?
Dit zijn bekende drogredenen. Ben je bekend met 'poisoning the well'? https://t.co/kF1JegkzOf
@Alicia1984N @MatthijsS6 Vergezocht hebben ze dan ook niet.
Trishton met een H had ze verder gebracht. https://t.co/PtVHGrONHD
@Alicia1984N Weet je Alicia, iedereen voelt diep van binnen dat het schuurt. De vervreemding van wat normaal is.
Mag ze zo zijn? Voluit ja.
Is ze gelukkig en is dit wie ze werkelijk is? Of vinden anderen dat ze zo moet zijn? Daar zit mijn twijfel. Zou graag haar kant daarover willen horen.
@groetenuitNL @Alicia1984N @stichtingSIRE O ja natuurlijk achterlijk gedrocht, wat blaat ie nu weer dan?
Kara Gözlüm 2.0 (Elon, I want my old account back) @___KaraGozlum • 30 Jan 03:08 CET@groetenuitNL @Alicia1984N @stichtingSIRE Wie is het? Want volgens mij heeft hij mij al geblokkeerd lol
Kara Gözlüm 2.0 (Elon, I want my old account back) @___KaraGozlum • 30 Jan 02:49 CET@Alicia1984N @stichtingSIRE Die man is slecht voor m’n bloeddruk en ik heb hem daarom geblockt. Dit soort mensen zijn de oorzaak van polarisatie.
groetenuit @groetenuitNL • 30 Jan 01:38 CETRT @Alicia1984N: Wel interessant, Maarten ontkracht hier niet eens zozeer dat Pfizer bepaalde onderzoeken doet, maar praat het eerder goed: het is heel normaal, helemaal niet raar, etc etc.
Mijn vraag: welke publicaties zijn van toepassing op onderzoeken waarbij Pfizer/BioNTech betrokken waren? https://t.co/kGZQ5QMAVA
RT @Alicia1984N: Wel interessant, Maarten ontkracht hier niet eens zozeer dat Pfizer bepaalde onderzoeken doet, maar praat het eerder goed: het is heel normaal, helemaal niet raar, etc etc.
Mijn vraag: welke publicaties zijn van toepassing op onderzoeken waarbij Pfizer/BioNTech betrokken waren? https://t.co/kGZQ5QMAVA
@djdejeu Hier ging het stukken beter:
https://t.co/f6Xuuty5As
RT @Alicia1984N: @mkeulemans, ik weet niet hoe ik het nog meer onder je aandacht kan brengen, maar kun je hier eindelijk eens wat over schrijven?
En dan zonder die 'Wappelonië', debunk verhalen..
.. gewoon, waar maakten die fabrikanten zich nou zo druk over?
1/
https://t.co/iZ7pxlq4Pb https://t.co/Kp0rmyisja
@djdejeu Even opgezocht, maar het lijkt erop dat zij al wat ouder is en op latere leeftijd pas is gaan kunstschaatsen, maar toch wel al vanaf 2013.. 🤔 En daar vooral symbolisch staat als eerste Finse transgender kunstschaatster.
Alicia1984 @Alicia1984N • 30 Jan 00:00 CETRT @Alicia1984N: @mkeulemans, ik weet niet hoe ik het nog meer onder je aandacht kan brengen, maar kun je hier eindelijk eens wat over schrijven?
En dan zonder die 'Wappelonië', debunk verhalen..
.. gewoon, waar maakten die fabrikanten zich nou zo druk over?
1/
https://t.co/iZ7pxlq4Pb https://t.co/Kp0rmyisja
RT @Alicia1984N: @mkeulemans, ik weet niet hoe ik het nog meer onder je aandacht kan brengen, maar kun je hier eindelijk eens wat over schrijven?
En dan zonder die 'Wappelonië', debunk verhalen..
.. gewoon, waar maakten die fabrikanten zich nou zo druk over?
1/
https://t.co/iZ7pxlq4Pb https://t.co/Kp0rmyisja
@Alicia1984N Nee tuurlijk niet, de reden dat men alle baby’s ging vacc tegen hep b is dat men geen onderscheid wilde maken tussen kinderen van verslaafde of prostituerende moeders en andere kinderen.
lyzi @lydiaoscow • 29 Jan 23:53 CETHet ging om best wel een heleboel mensen.
8/
https://t.co/lB27ZhTMhF
@mkeulemans @hugovdwedden Voor als je het eens over een andere boeg wil gooien, onderstaand wat inspiratie:
https://t.co/bEMQP7PtIY
En ook het ongelijke speelveld: een burger die met wat vragen of zorgen kwam, kreeg toegeroepen: "de vaccins zijn veilig!"
Maar als de fabrikant in feite dezelfde zorgen uitte, en dat gebruikte om aansprakelijkheid te ontlopen, dan waren die zorgen opeens wel okee?
6/
@Alicia1984N @VermeulenHellen @hansvantelling @mkeulemans Zie nu dat mijn zin niet compleet *ik herken dit ook bij …..
Lil @lilianhuisje • 29 Jan 22:24 CET@Alicia1984N @VermeulenHellen @hansvantelling @mkeulemans Op Twitter lopen deze twee persoonlijkheden nogal eens door elkaar heen bij Maarten. In zijn artikelen in de Volkskrant is hij puur de journalist. Ik herken dit bij mensen uit het bedrijfsleven waar ik in vertoef 😬
Lil @lilianhuisje • 29 Jan 22:14 CET@Alicia1984N @VermeulenHellen @hansvantelling @mkeulemans Er is de man in functie en de man als persoon . Daar zit de tegenstelling.
Lil @lilianhuisje • 29 Jan 22:06 CETRT @Alicia1984N: Wel interessant, Maarten ontkracht hier niet eens zozeer dat Pfizer bepaalde onderzoeken doet, maar praat het eerder goed: het is heel normaal, helemaal niet raar, etc etc.
Mijn vraag: welke publicaties zijn van toepassing op onderzoeken waarbij Pfizer/BioNTech betrokken waren? https://t.co/kGZQ5QMAVA
RT @Alicia1984N: @parool @AmsterdamLale Ach Lale, dit meen je niet?
De inhoud van zijn standpunten tav gender hebben niks te maken met of hij een keer Robert Malone retweet. Waarom sleep je dit er allemaal bij?
Dit zijn bekende drogredenen. Ben je bekend met 'poisoning the well'? https://t.co/kF1JegkzOf
@laurensbuijs @parool Is echt een hele slechte column. Of je het nou met jou eens bent of niet, ik zou me in haar plaats wel echt schamen.
Zo uit het handboek etiketten plakken, en guilty by association tactieken.
RT @Alicia1984N: Wel interessant, Maarten ontkracht hier niet eens zozeer dat Pfizer bepaalde onderzoeken doet, maar praat het eerder goed: het is heel normaal, helemaal niet raar, etc etc.
Mijn vraag: welke publicaties zijn van toepassing op onderzoeken waarbij Pfizer/BioNTech betrokken waren? https://t.co/kGZQ5QMAVA
@MatthijsS6 Haha, ze willen sneller factchecken dan ze info hebben:
"Zoeken op Google of LinkedIn naar Walker levert echter niets op. Ook niet als je zoekt op varianten als Jordan Tristan Walker en Jordon Triston Walker, al hoeft dat alles natuurlijk niet te betekenen dat hij niet bestaat."
@waukema De ontkenning tav GOF gaat alleen over onderzoek mbt vaccin. Daarna beginnen ze vervolgens zelf over Paxlovid. Dat is niet voor niks. Wel eerlijk.
Alicia1984 @Alicia1984N • 29 Jan 20:14 CET@Alicia1984N Maarten wringt zichzelf in allerlei bochten om de Pfizer tactieken te rechtvaardigen.
Hans @gregVrij • 29 Jan 20:05 CET@Alicia1984N @Sandervandam2 Bij mij ook, en ik heb een grote hekel aan blokken.
Reomretsoo @Reomretsoo • 29 Jan 20:04 CETDit laatste kun je op verschillende manieren doen.
Voorbeeld: "A VSV-based non–gain-of-function system was developed to predict SARS-CoV-2 3CLpro mutations."
https://t.co/OYUvdP9S9j