RT @FleurLiefhart: Er wappert een #nazivlag / hakenkruisvlag
Meteen geven media en linkse woke-genders de schuld aan hardwerkende boeren.
Het had erger kunnen zijn! Stel je voor dat ze een vlag van de Europese Unie hadden opgehangen.
Dat was pas ECHT gruwelijk geweest!
Steun de #boerenopstand
RT @Schromeloos: De vlag met hakenruis langs de weg is duidelijk het werk van antifa. Zo willen die linkse sukkelaars de boel opjutten. Trapt niemand in!!
#antifa #Walgelijk #boerenopstand #stroe #woke https://t.co/LHjn3mNP0m
@Erwin3e @Superhappy73 Heel de community is natuurlijk heel blij met al die aandacht maar dat gaat ze allemaal de kop kosten, heel andere agenda.
Weten die domkoppen veel
RT @Erwin3e: Ik vond vroeger de 'Gaypride', want zo heette het toen, echt heel leuk. Gewoon aandacht vragen voor homo acceptatie en een leuk feestje vieren. Nu is het in z'n geheel gekaapt door de hele woke gender idioterie. De 'Pride' is verworden tot een persiflage op homoseksualiteit.
Ria @Superhappy73 • 08 Aug 03:24 CETRT @HertogRe: @mertenhou Oh wauw, waar het eerst de boeren waren, gaat @mertenhou nog een stap verder.
Zonder enig bewijs wijst hij meerderen aan als schuldigen. Dit valt toch wel onder laster neem ik aan? @Het_OM @GideonvMeijeren @thierrybaudet @PvanHouwelingen
RT @John11024: @mertenhou Hahaha deze foto is om 3uur in de nacht gemaakt welke journalist is om die tijd op pad voor nieuws ..flagje mee aanstekertje en de zoogenaamde journalist heeft weer een paar 100euro voor het framen van boeren dit verhaal klopt niet net als zoveel verhalen niet in nederland
Ria @Superhappy73 • 08 Aug 00:36 CETRT @V_iswakker: @mertenhou Nee, dat mag je niet. Ik krijg de indruk dat het jou niet meer uitmaakt wie het heeft gedaan. Jij hebt de opdracht om de boeren zwart te maken en dan doet de waarheid niet meer ter zake. #boereninverzet https://t.co/wBYo8LUKPq
Ria @Superhappy73 • 08 Aug 00:34 CETRT @Zophia79307590: @mertenhou Ik wil niet vervelend doen maar dit zijn niet de boeren geweest. Je hebt iemand al veroordeeld. Bijzonder gegeven er liggen geen hooibalen. Er stond een zwarte bmw. De fotograaf heeft een foto gemaakt van iets wat net in de fik staat. Heb gehoord, dat het Antifa aanhangers zijn.
Ria @Superhappy73 • 08 Aug 00:34 CETRT @InesvanBokhoven: @mertenhou Waarom is het nu ineens niet meer nodig 'eerst het onderzoek af te wachten'?
Dat vinden weldenkende linkse mensen doorgaans toch altijd zo belangrijk?
Heb je enig bewijs van wie dit ophing? Want dan hoor ik het dolgraag.
RT @Chapiro: @mertenhou Nee, dat mag je niet omdat de boeren hier niets mee te maken hebben. Andere demonstranten pakken hun kans om de boeren zwart te maken.
Zie vd plas die bedreigd wordt door antifa en beveiliging nodig heeft.
In die hoek moet je zoeken!
MvG
Laura
RT @Wiep13396680: Amnesty blijft achter Oekraïne-rapport staan na kritiek Zelensky https://t.co/ZKL577P1nH
@rinsjan @ine66H @Wiep13396680 @J41963735 @Mijn078Mening @nieuws_in @Nur_wundern @LidwienNews @Kijkverder1 @Observeerder @BilderbergsS
#NieuwsInPerspectief
@MerlijnSPhoto @Superhappy73 @EdvdPetteflet Nee hè...... Troll
Censurama @censurama • 08 Aug 00:09 CET@MariskaKoster Als dit jouw manier is om te diagnosticeren hou ik mijn hart vast voor jouw patiënten. 1+1 is bij jou duidelijk 3. Zou meteen een andere dokter nemen...
Ria @Superhappy73 • 08 Aug 00:04 CETRT @Rob4005: @Peter70609 @Backup_fis @rolandheitink Het klopt niet. Waarom hangt de vlag aan de kant van de stille Gruttoweg, is dat om niet vanaf de snelweg te hoeven fotograferen? Van wie was de auto op de Heideweg? Als die auto van de fotograaf was, hoe wist hij dat hij daar precies moest zijn, want het brandde nog maar net? https://t.co/P9NNi4KtTi
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 23:40 CETRT @JoostNiemoller: Perfecte vlag. Perfect brandje. Perfecte foto toevallig ter plekke. Het is te perfect.
https://t.co/ViVlhl1oSJ
RT @Stapke1: @NOS Gortdroog, brandje dat net aangestoken moet zijn. Midden in de nacht. En toch zijn er al minimaal 2 ‘fotografen aanwezig? Die dus ook hebben moeten zien wie die vlag heeft opgehangen?
Waarom denken jullie als media niet na? Objectief en onafhankelijk toch??
#falseflag
RT @AshgateScott: @lientje1967 Het is de fotograaf zelf die (in)direct meteen naar de boeren wees. Dat hij ter plaatse was bij het ontstaan van de brand op 3 volle minuten vóórdat de melding binnenkwam bij de meldkamer en op P2000 verscheen, mag op zijn minst opmerkelijk worden genoemd. Zo niet : onmogelijk..!
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 20:54 CETRT @nieuws_gier: @einde_aan @IngridTuinstra1 @lientje1967 Vooral de grootte van het vuurtje is zeer verdacht; dat brandt nog geen 10 minuten. En hij -snelste journalist ooit- was inmiddels al ter plaatse om er een foto van te schieten.
Dan een ANP-bericht om 03.11 en een P2000-melding om 03.14 — dat kán dus niet.
RT @john_sablerolle: @lientje1967 de fotograaf heeft wel heel wat uit te leggen lientje zo is te zien dat het vuur nog maar net brand en de brandweer melding kwam pas nadat hij er was en hij is 112 fotograaf die rijden op 112 meldingen ja dan mag men vragen hebben !!
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 20:51 CET@KleineGremlin @Superhappy73 @Fraudedesk @Marcel__1971 @HaexMireille @dpieters @wierdduk Kan jij uitleggen waar je het over hebt?
bob @cavebob65 • 07 Aug 20:06 CET@Superhappy73 @cavebob65 @KleineGremlin @Marcel__1971 @HaexMireille @dpieters @wierdduk Hou toch op: links of rechts, woke of wap, iedereen is zelf verantwoordelijk voor het plaatsen van doodswensen of bedreigingen en moet van twitter.
#janroos
@cavebob65 @Superhappy73 @Fraudedesk @Marcel__1971 @HaexMireille @dpieters @wierdduk Regels zijn nooit gelijk? Huh?
Kan je die uitleggen?
@Superhappy73 @Fraudedesk @KleineGremlin @Marcel__1971 @HaexMireille @dpieters @wierdduk Kortom: rechtse accounts met weinig volgers worden niet sneller onder een vergrootglas gelegd dan linkse accounts met weinig volgers. Een groot account wordt sneller onder een vergrootglas gelegd dan een klein account. Daar zit het m in.
bob @cavebob65 • 07 Aug 16:55 CET@Superhappy73 @Fraudedesk @KleineGremlin @Marcel__1971 @HaexMireille @dpieters @wierdduk Men gaat nu janken dat er ook linkse mensen zijn op Twitter, met 7 volgers, die mensen de dood in wensen maar niet verbannen worden, terwijl er voor iedere linkse persoon die dat doet, ook een rechtse persoon is die ook niet verbannen wordt. Maar dat laten we buiten beschouwing.
bob @cavebob65 • 07 Aug 16:53 CET@Marcel__1971 @Superhappy73 @Fraudedesk @KleineGremlin @HaexMireille @dpieters @wierdduk Je begrijpt dat niet alle claims direct behandeld kunnen worden, en dat het dus logisch is om een claim tegen een profiel met een astronomisch aantal volgers prioriteit te geven, over een ei met 12 volgers, toch?
bob @cavebob65 • 07 Aug 16:43 CET@Superhappy73 @nickynicky78 @vraagstaart @DijkWilt Daarom dacht ik aan photoshop, mijn fout😇
artchord @artchord1 • 07 Aug 16:36 CET@Superhappy73 @Foaroan Nee, dat is gelul. Ik rapporteer regelmatig users die bedreigingen en doodsverwensingen uiten (vooral rechtse types), krijg 90% vd tijd terug dat Twitter niks aan de hand vindt. Maar als je publiek figuur bent loop je meer risico dat er meer mensen rapporteren, dus ook op ban.
amateur trash panda @VonHierAnBlind • 07 Aug 16:06 CET@Superhappy73 @JoostHoekstra1 U hebt geen tijd voor uzelf?
𖤐 keyfit69 𖤐 @paardjes96 • 07 Aug 15:44 CETRT @fastdaddyNL: @mauricedehond Vooruit..sympathieke kerel die Pieter, heeft het underdog imago geperfectioneerd....
Het zou toch een domme keuze zijn voor je stem, je krijgt namelijk gewoon het oude-politiek-programma van het #CDA in een nieuw stoffig jasje....er veranderd niets
#stemzewegnu
RT @Jaimevoxx: @mauricedehond Omtzigt is de reden dat Rutte blijft doen wat hij nu doet! Mensen stemmen op persoon maar kijken zo weinig naar stem gedrag van die persoon!
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 15:39 CETRT @marcuscivero: @mauricedehond Jammer dat @PieterOmtzigt uiteindelijk vrijwel altijd met het kartel meestemt en dat we daarmee dus nog steeds geen echte verandering kunnen bewerkstelligen.
Evengoed zou ik het toejuichen als hij een eigen partij opricht. Hopelijk komt dat het democratisch proces ten goede.
RT @TimonHelden: @AJuijn @Kijkverder1 #omzigt z’n stemgedrag is niet iets om blij van te worden..
Stemt consequent mee met #ritte en #Kaag
RT @RUDOLFJ15: @AJuijn @Kijkverder1 Zolang Omtzigt niet erkend dat het WEF diep is geïnfiltreerd in de NL politiek en politici een globalistische agenda uitvoeren op basis van dit ondemocratische instituut dat tegen het landsbelang ingaat,kan dit niet als serieuze oppositie worden beschouwd.
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 15:37 CET@TweetsBarb @burgercomiteeu @PvanHouwelingen Denk dat beide corrupt zijn
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 15:36 CET@nickynicky78 @artchord1 @vraagstaart @DijkWilt Met de huidige droogte is dit brandje echt net aangestoken op moment van fotograferen. Het gras is kurkdroog en het vuur grijpt bij droogte razendsnel om zich heen...
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 15:29 CET@Superhappy73 @EdvdPetteflet Dat is echt pure onzin. Gras, hoe droog ook, vliegt gelukkig niet meteen massaal in de fik bij een klein bermbrandje.
Merlin @MerlijnSPhoto • 07 Aug 15:29 CET@kishan54746 @EdvdPetteflet Met deze droogte had dit brandje als hij er inderdaad pas na melding naar toe ging een grote veenbrand moeten zijn. Zie bosbranden door gooien van peuk tijdens droge perioden. Binnen paar seconden grijpt vuur dan om zich heen
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 15:17 CET@EdvdPetteflet Sorry hoor, maar het is kurkdroog. Dit brandje is net aangestoken. Bij zulke droogte had de hele berm ondertussen al in brand moeten staan als de reporter er pas naar toe ging na een melding ..
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 15:15 CETRT @EdvdPetteflet: Wacht even je hangt een verderfelijke vlag aan een brug en steek de berm in de brand. En dan komt er uit het niets in eens een persfotograaf langs?
#Romeos?
#lientje1967
#boerenopstand https://t.co/8oq0TmIunn
RT @JeanJav22067511: @pfizerslaven het brandt net.. niet eens een baal maar de berm.. persbureau was erbij of kent de mkr vd foto
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 15:08 CETRT @Stapke1: @Kat12782 @pfizergekkies Zelf nadenken?
Het is gortdroog dus dat brandje moet net zijn aangestoken. Toch staat er midden in de nacht al een ‘fotograaf’ paraat om deze foto te nemen. Die moet dan ook gezien hebben wie die vlag ophing ? Waar is die foto?
Kom op zeg. Is extremistische links echt zo dom?
RT @whoppertjes: @VrijeMeinung @OmroepGLD @FarmersDefence Het is nu aan @POL_Gelderland
Hoe wist Roland precies zo zijn auto te parkeren? De exacte melding en zijn GPS data en tijd zijn cruciaal.
@POL_Gelderland enig idee?
RT @whoppertjes: @VrijeMeinung @OmroepGLD @FarmersDefence Nog belangrijker de auto van Roland staat er ook op de achtergrond.
Dus wie heeft getipt en vanaf welke telefoon.
RT @MaxMootown: @VrijeMeinung @OmroepGLD @FarmersDefence Maar dit is een fikkie dat hoogstens een minuutje brandt gezien dehuidige droogte.
Wat is dit voor een gekkigheid om de opinie te bespelen.
RT @MiepieB: @VrijeMeinung @OmroepGLD @FarmersDefence Je kunt het in Nederland ver schoppen als je met een nazivlag hijst. Je kunt er zelfs kamerlid mee worden. https://t.co/7Y9J4cC5Z5
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 15:05 CETRT @pfizerslaven: Dit is overduidelijk het werk van Extreem-Links zoals Antifa, proberen Rechts en de Boeren te framen in opdracht van de staat, Natuurlijk met behoud van uitkering bij een evt arrestatie. #boerenprotest https://t.co/WKlxipm2Ul
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 15:04 CETRT @Backup_fis: Typisch hè
In de week dat Antifa acties tegen de boeren aankondigt hangt er opeens een vlag met hakenkruis aan een hek met een gecontroleerd brandje in de berm met zeer droog hooi.
Zeg @POL_Gelderland Ik neem toch aan dat u deze zeer verdachte situatie in onderzoek neemt?
RT @Zakenleving1: Antifa en co zijn vannacht ook weer druk bezig geweest. Maar ultralinkse jongens en meisjes toch, dit ligt er echt te dik bovenop. #boerenacties https://t.co/4dWKZFs5Tk
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 15:02 CET@cavebob65 @Fraudedesk @KleineGremlin @Marcel__1971 @HaexMireille @dpieters @wierdduk Regels horen voor iedereen gelijk te zijn en niet alleen te gelden voor mensen die een afwijkende mening hebben dan de moderators van Twitter... Dood toewensen hoort niemand te doen. Dus ook geen linkse "deugmensen"
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 15:02 CET@cavebob65 @Superhappy73 @Fraudedesk @KleineGremlin @HaexMireille @dpieters @wierdduk Staat dat soms in het reglement? Bij een x aantal volgers mag je geen 'ga eens dood joh' meer zeggen? Regels ok, maar dan wel voor iedereen en niet voor selectief groepje met een afwijkende mening.
Marcel @Marcel__1971 • 07 Aug 12:15 CET@Superhappy73 @Fraudedesk @KleineGremlin @Marcel__1971 @HaexMireille @dpieters @wierdduk Had die persoon ook 170.000 volgers?
bob @cavebob65 • 07 Aug 12:08 CET@Superhappy73 @KKritikus @K14984948 @flerkje Zoals gezegd FVD en PVV retoriek
Eric Vinke @EricVinke1 • 07 Aug 11:45 CET@Superhappy73 @K14984948 @flerkje FVD retoriek en omkeren van feiten. Wij Nederlanders menen de wereld te moeten verbeteren en hebben zelf de shit ervan
Eric Vinke @EricVinke1 • 07 Aug 11:45 CET@Evaatje59 @Superhappy73 @DilanYesilgoz Daar zijn andere regels daar wordt je beloond met een verblijfsvergunning, een huis met inboedel, gratis zorgverzekering, gratis uitkering en als die straks de energierekening niet kan betalen betaal de gemeente die wel. Wij Nederlanders worden gewoon afgesloten natuurlijk.
vaarlekker @robbreda28 • 07 Aug 11:02 CETRT @jackinthebox50: @DilanYesilgoz Zo snel als dit kabinet de boeren kapot maakt zo snel ze de drugshandel laten groeien en schietpartijen, het lijkt wel of je in een film zit. er is iets goed mis in dit land
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:39 CETRT @MariskaGL: @DilanYesilgoz Zou je niet eerst eens kijken waarom de boeren doen wat ze doen? Roep Markje Rutte en die Kaag even tot de orde en kijk even verder dan je neus lang is! Dit is geen losstaand incident, de samenleving staat op ploffen door mensen zoals jij die onkundig zijn vwb hun positie!
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:39 CETRT @_rein__: @DilanYesilgoz Er zijn van die groepen die de boeren in diskrediet willen brengen, handig om die door te lichten.
Laatst was er een dreiging vanuit de ‘voetsoldaten van de elite’?
RT @GsSchutter: @DilanYesilgoz En @DilanYesilgoz , wanneer worden de agenten vervolgd zoals die schietgrage op jouke?
Of
Heb je daar alla rutte geen actieve herinnering aan?
RT @tijd_koffie: @DilanYesilgoz Jullie ook niet met jullie onteigening, grondrechten schendingen, framing, fearmongering, toeslagenaffaire, genocide spuitjes extreem geweld tegen demonstranten etc.
kijk eens in de spiegel!
RT @Detje82: @DilanYesilgoz Wordt het niet eens tijd dat justitie gaat onderzoeken hoe vaak de regering de afgelopen jaren de wet heeft overtreden? Zij zouden het goede voorbeeld moeten geven 🤔
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:37 CETRT @Robert05611001: @DilanYesilgoz Is dat zo? Je lult weer uit je nek en lijkt Rutte wel.
Als je zo standvastig in je oordeel zou zijn, dan had je de @POL_Korpschef van #politie uit zijn functie gezet en de motie van wantrouwen tegen hem in de Tweede Kamer, van oppositie én coalitie, niet ontraden. Hypocriet!
RT @JulianvC: @DilanYesilgoz En als je het leven van boeren in gevaar brengt door wanbeleid zonder wettelijke grondslag, mag daarop ook (later) op gehandhaafd worden? Ik vraag het voor wat boeren die met zelfmoordgedachten rondlopen.
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:36 CETRT @door1961: @DilanYesilgoz Ow? Je opperbaas vertelde dat hij ook even de wet opzij zet als het hem uitkomt.
Of is daar geen actieve herinnering aan?
RT @HondersJoe: @DilanYesilgoz Ah, fijn. Vanaf maandag a.s. zijn in ieder geval vast @MinPres, @SigridKaag en @hugodejonge op non-actief gezet.
Fijn dat er iemand eindelijk actie onderneemt tegen deze immorele, totalitaire demagogen.
Hartelijk dank Dilan, ik wist dat het er in zat!
RT @448voyager: @DilanYesilgoz Goh, hoe zit het dan met die schietgrage handhaver in Friesland, die anderen in gevaar bracht en maling had aan de grenzen van de wet? Wat is de status, nog steeds ‘onderzoek’?
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:35 CET@Superhappy73 @EricVinke1 @K14984948 @flerkje Dus op block, dommerdje.
TH vandelden @ThVandelden • 07 Aug 10:35 CET@Superhappy73 @EricVinke1 @K14984948 @flerkje Ja, schatje, Poetin houdt de voorraden graan waarmee bijna de hele wereld kon worden gevoed vas. Lees je wel eene een krant of zo??
TH vandelden @ThVandelden • 07 Aug 10:34 CETRT @jantegiffel: @DilanYesilgoz Dat jou mensen blijkbaar onterecht gericht op mensen knallen en blijkbaar nog vrij lopen vind ik beschamend . En daar hoor ik je niet over kom je weer met onderzoek onderzoek is de weg msar in de doofpot
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:34 CETRT @MvEHAL: @DilanYesilgoz Hey Dilan, leuk dat je aanstipt dat je niet over de grenzen van de wet mag gaan.
Sla je dan nu direct Rutte in de boeien?
Hij vertelde namelijk dat hij de wet opzij zet wanneer hem dat uit komt.
Lijkt me voldoende reden om hem naar de Gulag te sturen.
Voor altijd graag.
Dank
RT @Esther06770919: @DilanYesilgoz Ik dacht wat zal ik hier eens opzeggen...
Maar gezien de reacties is alles al gezegd. Lees je ze ook? Zie je hoe kwaad je iedereen en ook mij maakt? Jullie, juist jullie helpen Nederland naar de klote! Is er al een inzamelingsactie voor de boeren? Want #IksteunONZEboeren wel!!
RT @frankdegraaf: @DilanYesilgoz Aftreden mevrouw, het hele kabinet, vertrouwen is op.
U maakt onderdeel uit van een organisatie die verdacht wordt van de meest ernstige misdaden tegen de eigen bevolking.
RT @Evaatje59: @DilanYesilgoz Mag hopen dat er nu in Ter Apel ook "stevig" gehandhaafd wordt!!! Of gelden daar andere regels???
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:32 CETRT @LDlamp: @DilanYesilgoz Honderden asielzoeker aan het vechten bij het AZC in Ter Apel. Steekverwondingen etc.
Maak eens waar wat de @vvd in menig verkiezingsprogramma heeft beloofd en ga eens over tot een actief uitzetbeleid!
RT @RKoonen: @DilanYesilgoz En hoe zit het met de Oekraïense auto’s die geen parkeerboetes krijgen in de grote steden? M.i. gewoon met twee maten meten
https://t.co/mIytvC9G9Z
RT @IRMC16: @DilanYesilgoz Bewaar je stoere taal maar voor die stekers in Ter Apel. Doe eens een aantal aanhoudingen en uitzettingen naar aanleiding van dat "incident".
O wacht, dan ben je niet thuis zeker. Met je FAQ.
RT @bont26958011: @DilanYesilgoz Precies dat WEF gebeuren brengt ons in super super groot gevaar! Ground control je weet wel met die camera ogen, tweets analyseren, wetten aanpassen etc etc Beetje China hier! Nog even en dan je digitale sociale deugpunten! Groot gevaar voor onze vrijheid! Groot gevaar
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:30 CETRT @Nora_D_L: @DilanYesilgoz Lees je reacties eens mens, dan zie je wat er speelt in de maatschappij! Die maatschappij waarvoor en waardoor jij daar op je plekje zit.
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:29 CETRT @KampWendy: @DilanYesilgoz Wanneer ga je dan Rutte oppakken Dilan? En Hugo de jonge en de rest van het tuig. Jaren hebben jullie behoorlijk de wet overtreden. Steeds maar weer zonder enig gevolg. En dan verwacht je dat de burgers zich keurig aan wetjes houden? Geef zelf eerst eens het goede voorbeeld!
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:29 CETRT @FritstenHove: @DilanYesilgoz Rutte III, meer dan 68x de grondwet overschreden...
Nog steeds niemand opgepakt!
RT @PeterBaars1111: @DilanYesilgoz Je moet eens in de belastingdienst gaan arresteren. Daar zijn door het plegen van aanhoudende strafbare feiten duizenden mensen met achternamen als die van jou, geterroriseerd, ontheemd en zelfs hun kinderen afgenomen.
Selectieve verontwaardiging werkt niet meer.
RT @TruthRaider1: @DilanYesilgoz Als er iets is dat de mensheid in gevaar brengt, is het de VVD en zijn trawanten. Jullie maken heel Nederland kapot. Hele vieze spelletjes die jullie spelen.
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:28 CETRT @DirkJan21: @DilanYesilgoz Je kan niet zomaar het leven van vele gezinnen kapotmaken. Boeren families, toeslagenouders, corona benadeelden.
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:28 CETRT @Linketoni: @DilanYesilgoz Goh, heeft u het rapport van amnestie international gelezen. Iets met buitensporig geweld tegen Nederlandse betogers....
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:28 CETRT @pierrebezukhov5: @Hertog15 @DilanYesilgoz Zijn de agent die valse aangifte deed voor moordaanslag en de agent die op een tractor schoot al geschorst en veroordeeld.
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:28 CETRT @Zophia79307590: @DilanYesilgoz Je gaat VVD aanpakken? Wat goed. Veroordeelde terroriste in dienst nemen. Alle gelukszoekers (excl vluchtelingen) die een gevaar voor Nederland zijn. Je volgt het nieuws toch wel. Ter Apel. Gelukszoeker die geen straf krijgt omdat hij ziek is. Stelende die vrij worden gelaten.
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:28 CETRT @V_iswakker: @DilanYesilgoz Klinkt best stoer. Wanneer gaat de #VVD eindelijk zijn belofte over immigratie, 1675 kinderen, Groningen, woningnood etc. nakomen? https://t.co/BqTGbllvd5
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:28 CETRT @BartZijp: @DilanYesilgoz Is dit onze minister van justitie. “Het maakt geen bal uit wie je bent”. Typerende stoere kretologie van een partij in verval die Nederland meesleept de afgrond in. #VVD
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:28 CETRT @Ronaldu32573550: @DilanYesilgoz Dat Hugo de Jonge als minister van VWS de gezondheid van de bevolking in gevaar heeft gebracht met zijn onophoudelijke leugens en manipulerende berichten, dat kan dan wel zomaar?
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:27 CETRT @frankgrauzone: @DilanYesilgoz Welja, wie gaat hier de grenzen van de wet over, geeft dat zelfs toe en betaalt zelfs dwangsommen? Juist ja, uw @regering !
Dwangsom voor VWS is nieuw dieptepunt in onze rechtsorde
https://t.co/lxxUzxgx6Z
RT @MollyBr19895426: @Marjoleinzilver @DilanYesilgoz De voorkeursburgers. Zij die niets te bieden hebben en alles zomaar krijgen. Zelfs kansloze hoe heet ze? Even scrollen... Dilan. Wie gelooft dat zij serieus minister van Justitie is?
Geen enkele doctorale graad, leidt een vakdepartement. Omdat ze buitenlander is.
#Woketerreur
RT @Marjoleinzilver: @DilanYesilgoz Het maakt wel degelijk uit wie je bent of wat je doet! Als je met een fakkel bij Kaag voor de deur staat, ga je 6 maanden het gevang in. Als je Wilders of Van Haga met de dood bedreigt, gebeurt er niets.
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:27 CET@Superhappy73 @Fraudedesk @Marcel__1971 @HaexMireille @dpieters @wierdduk Ja precies.
Prima dat zoiets niet mag. Ook prima als het wel mag. Enige wat gewoon niet oké is, is met twee maten meten.
@Foaroan Onzin. Vorige week iemand gerapporteerd die letterlijk tegen ander iemand zei waarom pleeg je geen zelfmoord de wereld is beter af zonder jou. Vond Twitter prima. Was niks mis mee.maar ja was dan ook links iemand die dat tegen rechts iemand zei en dan vindt Twitter dat prima..
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:16 CET@DunK_058 @HaexMireille @Neorej01 @wierdduk Precies en deze persoon is niet verwijderd... Ook mensen die Geert Wilders doodsbedreigingen deden mochten blijven. Twitter is ze hypocriet als de neten https://t.co/5mCg1xloUG
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:06 CETRT @petervlemmix: Natuurlijk is regressief Nederland dolblij dat Jan Roos van Twitter is gegooid. Stelletje vrijheidshatende, humorloze censuurkabouters.
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:03 CET@PDuijmelinck @kl4b4nus @annstrikje Sorry hoor maar Twitter is hypocriet. Vorige week links iemand die tegen rechts iemand letterlijk zei: waarom pleeg jij geen zelfmoord de wereld is beter af zonder jou, gerapporteerd. Twitter vond hier niks mis mee. Geen regels geschonden. Tja links mag alles..
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 10:02 CET@Sophia47620374 @jpcammeraat @annstrikje Nee hoor. Vorige week nog links iemand gerapporteerd die letterlijk tegen rechts iemand zei waarom pleeg je geen zelfmoord. De wereld is beter af zonder jou. Twitter vond er niks mee mee. Twitter is hypocriet en kneiter links..
Ria @Superhappy73 • 07 Aug 09:57 CET