RT @KAFKA_Dev: Vera Bergkamp pleit onder het mom van 'bedreigingen' voor meer CENSUUR op Twitter.
Doe een ️ & RT als jij er ook voor pleit om Bergkamp onmiddellijk te laten vervangen door Martin Bosma! https://t.co/D7pQb2MrWT
Toch echt erg, dat een journalist, nl. @wierdduk nu achter een slotje moet tweeten, om de links liberale terreur en bedreigingen tegen te gaan tegen hemzelf.
#IksupportWierd
RT @PeterKooij2: @LotfyAmira @door1961 Hou vol Amira, schreeuwen en fysieke intimidatie is een teken van zwakte.
Zelf schreeuwen ze moord en brand over 'bedreigingen'...
Zo maken ze zichzelf belachelijk!
Waar ik werk is dit soort gedrag reden tot ontslag, iets met ethisch handelen en respect hebben voor elkaar.
@superjan Absoluut. Bedreigingen zijn verwerpelijk. Moet je ook zeker wat mee gaan doen.
Willem @Willem053 • 03 Jun 20:21 CET@mariannezw Volgens heb je niks opgestoken van het debat over de bedreigingen en polarisatie in de samenleving wat vooral door riool journalisten als jij gebeurt. Hugo heeft gewoon gelijk over jou.
Sandra van Asselt-Veenstra @SandraAsselt • 03 Jun 20:09 CETInteressante breakout “De kansen & bedreigingen van digitalisering” met oa @pveugen en @bgroothuis op de Liberale Open Dag @VVD onder leiding van @erikpjverweij https://t.co/zFzSZgUNPC
Kelian Mos @KelianMos • 03 Jun 20:01 CET@Inapensioenada @bkvt01 @_Chrystal_1982_ @superjan Deze oorlog is begonnen door leugens en bedreigingen van de NAVO en de V.S. aan Rusland. Het oorlogsgeweld komt vooral van het krankzinnige Westen.
Linda @Plankske1 • 03 Jun 19:51 CETRT @denieuwsbv: Heks-zijn is een valide argument geworden in de politiek, zegt @mvanroosmalen op @nporadio1. "We hebben onszelf terug in de middeleeuwen gekatapulteerd, waar vermeende heksen werden verbrand. De bedreigingen van Kaag worden gebagatelliseerd, ze kan niet kapot genoeg." https://t.co/4kygMvOcAF
Arianne Ripmeester ️ @arianneripmees • 03 Jun 19:46 CET@Repelsteeltje21 Ik kan me best voorstellen dat bedreigingen reden zijn om van een platform gegooid te worden. Dat heet sociale normen handhaven, dat doe je niet. Verder het randje opzoeken qua mening zorgt voor het scherp krijgen van die mening. Dat moet kunnen zonder gezeur op je werk of elders
Lauwe Lotje @LeaderJL3 • 03 Jun 18:59 CET@reportfromNL En zo bijten de klimaatactivisten in hun eigen (en onze) staart. Onredelijke en irrealistische drammerij schaadt serieuze klimaatpoltiek en de economie. Politieke partijen moeten zich tegen deze bedreigingen verzetten. Niet meehuilen maar reaal politiek vieren.
Goof Bos @GoofBos • 03 Jun 18:45 CETEr is niks abnormaals aan de wens bedreigingen van andere groepen te voorkomen. Sterker nog, het is juist de passieve acceptatie van een komende minderheidsstatus die ahistorisch en tegennatuurlijk is. https://t.co/hWaggbNQKV
Matthijs Roorda @MatthijsRoorda • 03 Jun 18:42 CET@vanranstmarc België..............dus hou je aub daar mee bezig............anders gaan de bedreigingen weer omhoog. Een tip, hoor
Jack Russell 67 @dezuid • 03 Jun 18:25 CET@MarionKoopmans De bedreigingen geloof ik niets van. Er zijn al wetten om deze personen te straffen. Jullie misbruiken de pers met een zielig verhaal, omdat jullie weten dat de beerput binnenkort openbaar gemaakt wordt, en dat jij en o.a. Kaag eén van de slachtoffers zal zijn.
Harold @Harold150160 • 03 Jun 17:45 CET@MarionKoopmans @Ecraid De bedreigingen geloof ik niets van. Er zijn al wetten om deze personen te straffen. Jullie misbruiken de pers met een zielig verhaal, omdat jullie weten dat de beerput binnenkort openbaar gemaakt wordt, en dat jij en o.a. Kaag eén van de slachtoffers zal zijn.
Harold @Harold150160 • 03 Jun 17:38 CET@RVeelo @VVD @telegraaf En dat over de rug vannhet volk die dagelijks in de ellende zit door die klote gelukszoekers. De goede niet meegerekend maar vele zijn rotte appels. Gelijk land uittrappen maar dat durft die gore mark rutte @markrutte niet. Bang voor bedreigingen en voor zijj regering. Smeerlap
BZ @social_online_ • 03 Jun 17:32 CETRT @KAFKA_Dev: Vera Bergkamp pleit onder het mom van 'bedreigingen' voor meer CENSUUR op Twitter.
Doe een ️ & RT als jij er ook voor pleit om Bergkamp onmiddellijk te laten vervangen door Martin Bosma! https://t.co/D7pQb2MrWT
@geertwilderspvv En als de bedreigingen in de bussen zo groot worden krijgen ze gratis vervoer met asielzoekers alleen bussen zeg maar het is echt ongelooflijk en wij betalen voor openbaar vervoer en ik ben geen racist maar je wordt wel zo gemaakt op deze manier
Ferdie Regtop @ferdieregtop • 03 Jun 17:04 CETRT @ginoluurssen: In dit gave land waarin we leven veroordelen we bedreigingen richting politici zoals Wilders, Sigrid Kaag et cetera maar een man zoals Paul T. loopt nog steeds op vrije voet na een 'voornemen' om op te roepen tot moord @thierrybaudet https://t.co/Ci41MhPJir #omroepgelderland
Jurgen Koek @ConstantineXI • 03 Jun 17:02 CET@lientje1967
U had 1x goed betoog : Pers en verslaggeving moet zonder bedreigingen werk doen.
Dat geld ook voor mensen als ik dat in natura 2000 gebieden met onderzoek naar insecten fauna bezig zijn
In #Hierden en #Hulshorst werd ik vandaag net als in 2022 door boeren bedreigd
RT @KAFKA_Dev: Vera Bergkamp pleit onder het mom van 'bedreigingen' voor meer CENSUUR op Twitter.
Doe een ️ & RT als jij er ook voor pleit om Bergkamp onmiddellijk te laten vervangen door Martin Bosma! https://t.co/D7pQb2MrWT
RT @ginoluurssen: In dit gave land waarin we leven veroordelen we bedreigingen richting politici zoals Wilders, Sigrid Kaag et cetera maar een man zoals Paul T. loopt nog steeds op vrije voet na een 'voornemen' om op te roepen tot moord @thierrybaudet https://t.co/Ci41MhPJir #omroepgelderland
Esther Simons @Donna1Es • 03 Jun 16:34 CET@RienNavelpluis Misschien gauw naar der kinderen luisteren. Je krijgt niet voor niets bedreigingen. Wanneer je eerlijk en zuiver handelt heb je niet t halve land die je haat! Eigen schuld,dikke bult.opstappen.
a @Annemar56870039 • 03 Jun 16:22 CETHaha
Sigrid Kaag mag van de Telegraaf niet zeuren over bedreigingen
Verdedigd door heel extreemrechts
En dan zeggen ze dat Radicaal Links een aanval uitvoert op de vrijheid van meningsuiting https://t.co/iDki8K7yPN
RT @QQHaseena: Al die mensen die in koor roeptoeteren over de “afschuwelijke bedreigingen” op Twitter. En dat daar paal en perk aan gesteld moet worden.
Ze geven verdorie nooit een voorbeeld van een dergelijke bedreiging!
Bedreigd voel ik mij wel door de machthebbers en de TK-leden
@elonmusk
@JoostNiemoller En dat praat het kabinet over verbale bedreigingen, ga daar maar eens wonen.
jo @jo35528936 • 03 Jun 14:29 CET@VBerkenbosch @PietLekkerkerk Waarom gaat het überhaupt om de genoemde voorbeelden (w.o. wierd duk), als het om bedreigingen van journalisten voortvloeiende uit polarisatie, zou moeten gaan?
André Meekes @AndreMeekes • 03 Jun 14:22 CET@nogsteedshier @_Nikki_Sweets_ "boef"
Oorlogsmisdadigers noemen we normaliter geen boef.
"waar je het mee moet doen"
Zegt wie?
"Belang v/d russen"
In het belang van russen had dit conflict nooit mogen beginnen.
"totdat?"
Als we het over kernwapen hebben, dan wijs ik op voorgaande bedreigingen. Niets waard.
@EelcoHoecke Ze hebben net de bedreigingen van Mirjam CU gehoord, die wil wel uit kabinet stappen,
Zijn er stil van haha
RT @LotfyAmira: fractievoorzitter mij zelfs uit woede meermaals opzettelijk (hard) gestoten. De burgemeester zat erbij en deed niets. Wel gooide hij in diezelfde bijeenkomst olie op het vuur door mij te beschuldigen van bedreigingen die hij zou ontvangen. Deze bedreigingen zouden het [2/6]
Kimmie @kimmiewitteman • 03 Jun 14:02 CETRT @KAFKA_Dev: Vera Bergkamp pleit onder het mom van 'bedreigingen' voor meer CENSUUR op Twitter.
Doe een ️ & RT als jij er ook voor pleit om Bergkamp onmiddellijk te laten vervangen door Martin Bosma! https://t.co/D7pQb2MrWT
In dit gave land waarin we leven veroordelen we bedreigingen richting politici zoals Wilders, Sigrid Kaag et cetera maar een man zoals Paul T. loopt nog steeds op vrije voet na een 'voornemen' om op te roepen tot moord @thierrybaudet https://t.co/Ci41MhPJir #omroepgelderland
Gino Luurssen @ginoluurssen • 03 Jun 13:09 CETRT @KAFKA_Dev: Vera Bergkamp pleit onder het mom van 'bedreigingen' voor meer CENSUUR op Twitter.
Doe een ️ & RT als jij er ook voor pleit om Bergkamp onmiddellijk te laten vervangen door Martin Bosma! https://t.co/D7pQb2MrWT
RT @LotfyAmira: Raadsleden mogen alles tegen me zeggen, maar niet tegen me schreeuwen. Ze mogen het met me oneens zijn, maar ze mogen hun boosheid niet fysiek tegen mij uiten. Mijn woorden mogen je niet aanstaan, maar de burgemeester mag me niet verantwoordelijk houden voor bedreigingen. [5/6]
DD 🇳🇱 🇮🇱✡🇮🇱 @DdDirkdijkstra • 03 Jun 12:55 CETRT @LotfyAmira: fractievoorzitter mij zelfs uit woede meermaals opzettelijk (hard) gestoten. De burgemeester zat erbij en deed niets. Wel gooide hij in diezelfde bijeenkomst olie op het vuur door mij te beschuldigen van bedreigingen die hij zou ontvangen. Deze bedreigingen zouden het [2/6]
DD 🇳🇱 🇮🇱✡🇮🇱 @DdDirkdijkstra • 03 Jun 12:55 CETRT @Barry_deH: @PietLekkerkerk @DeLeugenRegeert Schande hoe u steeds weer journalisten te kak zet, waardoor er steeds meer bedreigingen komen aan zijn adres. U maakt zich schuldig aan hetgeen u zelf beweert tegen te strijden. Kijk eens in de spiegel en bedenk wat uw Tweets met anderen doet.
GO 1984 🚜🇮🇱🇺🇲✡nexit @DeLeugenRegeert • 03 Jun 12:42 CET@dijkhoff Gewoon beter modereren.
Er zijn zat fora en websites waar bedreigingen en elkaar uitschelden helemaal geen probleem zijn. Het verschil met Twitter? Daar wordt wel gemodereerd. Soms zelfs door vrijwilligers.
RT @LotfyAmira: fractievoorzitter mij zelfs uit woede meermaals opzettelijk (hard) gestoten. De burgemeester zat erbij en deed niets. Wel gooide hij in diezelfde bijeenkomst olie op het vuur door mij te beschuldigen van bedreigingen die hij zou ontvangen. Deze bedreigingen zouden het [2/6]
The Dude @TheDude0203 • 03 Jun 12:29 CETRT @LotfyAmira: Raadsleden mogen alles tegen me zeggen, maar niet tegen me schreeuwen. Ze mogen het met me oneens zijn, maar ze mogen hun boosheid niet fysiek tegen mij uiten. Mijn woorden mogen je niet aanstaan, maar de burgemeester mag me niet verantwoordelijk houden voor bedreigingen. [5/6]
The Dude @TheDude0203 • 03 Jun 12:29 CETBizar en zo komt De Jonge gewoon weg met zijn bedreigingen die heel veel schade hebben aangericht! https://t.co/AehU5P0aw1
Kees Riemens @Keesradio • 03 Jun 12:05 CETRT @LotfyAmira: fractievoorzitter mij zelfs uit woede meermaals opzettelijk (hard) gestoten. De burgemeester zat erbij en deed niets. Wel gooide hij in diezelfde bijeenkomst olie op het vuur door mij te beschuldigen van bedreigingen die hij zou ontvangen. Deze bedreigingen zouden het [2/6]
Jules @wakarimassen • 03 Jun 12:01 CETRT @LotfyAmira: Raadsleden mogen alles tegen me zeggen, maar niet tegen me schreeuwen. Ze mogen het met me oneens zijn, maar ze mogen hun boosheid niet fysiek tegen mij uiten. Mijn woorden mogen je niet aanstaan, maar de burgemeester mag me niet verantwoordelijk houden voor bedreigingen. [5/6]
Jules @wakarimassen • 03 Jun 12:00 CET@FranckenTheo De Westerse invasie naar het Oosten is illegaal en schendt de afspraken. Ik zal Rusland blijven steunen in hun strijd om verdere bedreigingen van hun integriteit te stoppen. Wat de Westerse wereld ook bedenkt als argumentatie, ik denk dat de Russen het recht aan hun kant hebben!
Back to the future @reageren1 • 03 Jun 11:59 CET@moerland_linda Toen ik een paar weken geleden mijn, weliswaar ongezouten, mening over hem gaf was hij er als de kippen bij om mij te retweten om zo zijn trollenleger te activeren. Door de stront en bedreigingen die daarop volgden heb ik toen besloten mijn tweet te verwijderen.
Keesjaap Kappenburg @KeesjaapK • 03 Jun 11:58 CETRT @CarolineVonhoff: @dijkhoff Niemand is anoniem op internet. Bedreigingen zijn al verboden. Wat is het probleem? Persvrijheid voor de mensen die geen toegang tot andere persen hebben (MSM, NPO ed)?
En waarom is wat er op twitter staat pas een probleem sinds Musk het over nam en (pers)vrijheid beloofde?
RT @KAFKA_Dev: Vera Bergkamp pleit onder het mom van 'bedreigingen' voor meer CENSUUR op Twitter.
Doe een ️ & RT als jij er ook voor pleit om Bergkamp onmiddellijk te laten vervangen door Martin Bosma! https://t.co/D7pQb2MrWT
RT @KAFKA_Dev: Vera Bergkamp pleit onder het mom van 'bedreigingen' voor meer CENSUUR op Twitter.
Doe een ️ & RT als jij er ook voor pleit om Bergkamp onmiddellijk te laten vervangen door Martin Bosma! https://t.co/D7pQb2MrWT
RT @lezerniels: @KeesVee Die brief maakt weinig kans. Als bedreigingen je teveel worden kun je er zelf iets aan doen; blokkeren, negeren, account afschermen of opheffen. Je hóeft niet op Twitter te zitten, dat is je eigen keuze.
#VeraBergkamp #huilstruik
@dijkhoff Als je niet anoniem bent icm PVV sympathieën dan kost het je gewoon carrière kansen. Om over bedreigingen nog maar niet te spreken. Los eerst dat maar eens op.
Witty @Witty966 • 03 Jun 11:42 CET@marcelbar8 @PaulOnkenhout Ik blijf het een slecht verhaal vinden. Ook als twee mannen met dezelfde mening het opschrijven.
Geen misverstand: De bedreigingen aan het adres van Berghuis verschrikkelijk. Ik snap dat je daar in een soort constante stress van zit. Maar deze reactie moet je voorkomen.
@vdb_guy @DZevenbergen Juist omdat *jij* een probleem niet ervaart, betekent het niet dat het niet ontstaat. Anti-homo-geweld, discriminatie, bedreigingen, gebeurt allemaal. En pride bestaat om zo'n bewustzijn te verspreiden.
dann dempsey @dannown • 03 Jun 11:37 CETRT @lezerniels: @KeesVee Die brief maakt weinig kans. Als bedreigingen je teveel worden kun je er zelf iets aan doen; blokkeren, negeren, account afschermen of opheffen. Je hóeft niet op Twitter te zitten, dat is je eigen keuze.
#VeraBergkamp #huilstruik
@oornstein @wierdduk Zegt een journalist 🤔 nog debat gezien waar er voor gepleit werd dat bedreigingen naar journalisten een groot probleem is.
Maar je doet er zelf grof aan mee. Fijn gevoel hé 🤮
RT @elzinga14: @robgillot Marianne Zwagerman: Kaag moet niet zeuren over bedreigingen, het is allemaal PR
Je zou denken dat Caroline van der Plas dat gedrag van Marianne Zwagerman veroordeelt.
Maar wat zegt Caroline van der Plas?
Wat gaat D66 doen aan haar achterban die reageren op Marianne Zwagerman?
RT @lezerniels: @KeesVee Die brief maakt weinig kans. Als bedreigingen je teveel worden kun je er zelf iets aan doen; blokkeren, negeren, account afschermen of opheffen. Je hóeft niet op Twitter te zitten, dat is je eigen keuze.
#VeraBergkamp #huilstruik
RT @HansKoning15: @KeesVee Voor het gemak vergeten we maar fff de bedreigingen van hugootje?
Johan van Maanen @johan_maanen • 03 Jun 11:24 CETRT @HugoSpain: @KeesVee Wat bedreigingen betreft meneer @KeesVee, daar voorziet Artikel 285 van het Wetboek van Strafrecht in. Beter dat een Kamervoorzitter doet waarvoor zij op die blauwe stoel zit, de Tweede Kamer voorzitten.
Johan van Maanen @johan_maanen • 03 Jun 11:24 CETRT @lezerniels: @KeesVee Die brief maakt weinig kans. Als bedreigingen je teveel worden kun je er zelf iets aan doen; blokkeren, negeren, account afschermen of opheffen. Je hóeft niet op Twitter te zitten, dat is je eigen keuze.
#VeraBergkamp #huilstruik
@DigitalEdward @johnnys9lives @fvdemocratie Ze zijn óók antidemocratisch op basis van het in twijfel trekken van onze democratische uitslagen van verkiezingen, het zwartmaken en opruien van mensen tot geweld naar andere volksvertegenwoordigers, bedreigingen naar Kaag prima vinden, etc.
sibren @Sibruh • 03 Jun 11:23 CETRT @ZwagerRob: @KeesVee Kan je laten zien welke bedreigingen nu eigenlijk aanleiding zijn voor deze brief?
Johan van Maanen @johan_maanen • 03 Jun 11:21 CET@hugodejonge Over bedreigingen gesproken...
Opdat we niet vergeten...
Herr Hugo de Jonge: 🖕🏻🏻
https://t.co/4hygob6kj8
@Repelsteeltje21 @moerland_linda Even los van Duk. Erken jij dat Wilders en Baudet zijn woorden direct invloed hebben op hun aanhang en dat daar bedreigingen uitkomen? Dat ze daar verantwoordelijk voor zijn. Overigens diezelfde aanhang die constant links uitmaakt voor fascistisch en nazistisch.
Edwin Oosterhoff @EdwinOosterhoff • 03 Jun 11:12 CETRT @Gert7klaassen: @VegtDoor @dijkhoff Als uw politieke vrienden nu eindelijk eens gaan doen waarvoor ze ooit door de burger zijn gekozen dan zou het aantal bedreigingen/haat etc significant dalen.
Door wanbeleid en leugens zijn ze de burger kwijt geraakt.
Ik praat het niet goed maar het is wel begrijpelijk.
RT @KAFKA_Dev: Vera Bergkamp pleit onder het mom van 'bedreigingen' voor meer CENSUUR op Twitter.
Doe een ️ & RT als jij er ook voor pleit om Bergkamp onmiddellijk te laten vervangen door Martin Bosma! https://t.co/D7pQb2MrWT
@VegtDoor @dijkhoff Als uw politieke vrienden nu eindelijk eens gaan doen waarvoor ze ooit door de burger zijn gekozen dan zou het aantal bedreigingen/haat etc significant dalen.
Door wanbeleid en leugens zijn ze de burger kwijt geraakt.
Ik praat het niet goed maar het is wel begrijpelijk.
RT @remonhollander: Voor alle duidelijkheid. Bedreigingen tegen een ieder heren niet thuis in onze samenleving!
Voor de wappen wel even het verschil tussen Sigrid Kaag en Geert Wilders. #collegetour #Kaag #Wilders https://t.co/0JjjkERzz4
RT @PGKroeger: De dochters van Sigrid Kaag zien hun moeder liever de Haagse politiek verlaten. Bedreigingen en permanente scheldpartijen doen hen vrezen voor de toekomst.
-Is dit iets van deze tijd?
-Is het nu 'erger'?
-Is er dan niets aan te doen?
#BetrouwbareBronnen https://t.co/YS39UHc7xR https://t.co/Uwl5MQ1rao
@EddyMarkovic @Miesli2 @Willem23131596 @hendj32 @Repelsteeltje21 @wierdduk @SanderSchimmelp @volkskrant Maar dat heeft niks te maken met bedreigingen aan Wilders, maar met het gedrag van Wilders dat hij zijn achterban zit op te hitsen richting Kaag
En Kaag heeft alle recht om Wilders daarop aan te spreken. Kaag hitst haar achterban niet op richting Wilders.
Dringende oproep aan al die van de pot gerukte wappies: stop met die bedreigingen! https://t.co/SQ32XMjhYx
Jack @AntiLinks • 03 Jun 10:41 CET@Geco1943 @DeGelderlander Mensen die tegen bedreigingen zijn hoeven niets links of rechts te zijn. Gewoon een beetje fatsoen opbrengen is het enige vereiste.
Auke Verhaaf @VerhaafAuke • 03 Jun 10:36 CET@KeesVee Bedreigingen die de overheid richting de burger doen (we gaan van deur tot deur, arm tot arm) zijn inderdaad niet te rechtvaardigen en moeten worden afgestraft.
Nick Hirst @Nicksanthandje • 03 Jun 10:32 CET@Miesli2 @Willem23131596 @hendj32 @EddyMarkovic @Repelsteeltje21 @wierdduk @SanderSchimmelp @volkskrant Dat komt in ieder geval niet uit mijn hoek
Bedreigingen aan Wilders komen vooral uit Pakistan, en bedreigingen aan Kaag komen vooral uit hoek PVV
Het zijn 2 problemen, die niet met elkaar moeten worden vergeleken omdat het leidt tot afstreepgedrag.
RT @WOMENInc: .@Twan_Huys legde in het College Tour gesprek met vice-premier @sigridkaag een sterke focus op haar dochters en partner en hoe zij de dagelijkse bedreigingen van Kaag ervaren. Dit gebeurt bij vrouwen drie keer vaker dan mannen, weten we uit onderzoek. #VrouwenInDeMedia https://t.co/i1GaOHLLFj
Karin Luidens @KarinLuidens • 03 Jun 10:32 CETNiet bewezen bedreigingen kaag oh nee zieluuug. Potje #droogjanken in een #gescriptdrama
Bewezen continue stroom van demonisatie van ondermeer deze bruikbare idioot @wierdduk moet zich niet aanstellen #Gaslighting
Breedveld, small mind
🙃🤪 https://t.co/1zvmbuRas8
@hans_arnhem @Immetjes @AndreaTweets9 Ben het met je eens dat bedreigingen niet kunnen. Maar ik blijf erbij dat er meer openheid moet komen, deze dames en heren zijn tenslotte in dienst van de bevolking. Nogmaals de zweem van misstanden-fouten hangt hier heel erg om heen.Fouten mogen gemaakt worden maar wees eerlijk
Alex @Vet_eraan76 • 03 Jun 10:22 CET@Miesli2 @Willem23131596 @hendj32 @EddyMarkovic @Repelsteeltje21 @wierdduk @SanderSchimmelp @volkskrant Neen
Het heeft niks met elkaar te maken
Je mag NIET de bedreigingen aan Kaag legitimeren omdat Wilders ook wordt bedreigd
Dat is nou precies waarom Zwagerman zoveel kritiek krijgt. Het is een logica die nergens op slaat.
@EdWres @WilcoBoom @vrij_nederland @WilcoBoom @WilmaH Waarom staan jullie niet voor het vrije woord? Spreek jullie eens uit tegen de bedreigingen en intimidaties aan het adres van @wierdduk !
_Prvn @__Prvn • 03 Jun 10:07 CETDringende oproep aan al die van de pot gerukte wappies: stop met die bedreigingen! https://t.co/PFJ5GUp6Of
De Gelderlander @DeGelderlander • 03 Jun 10:05 CET@fms32338278 @Repelsteeltje21 @wierdduk Is dat zo? Mis je de scheldpartijen en bedreigingen van duidelijk radicaalrechtse tweeps zo vaak?
fdjsklfjdls @JoramPinxteren • 03 Jun 10:04 CETDringende oproep aan al die van de pot gerukte wappies: stop met die bedreigingen! https://t.co/9RJ8Bdzgyc https://t.co/LyAGRW0RVd
De Gelderlander @dgachterhoek • 03 Jun 10:03 CETDringende oproep aan al die van de pot gerukte wappies: stop met die bedreigingen! https://t.co/aHVrBEO1ZT
Tubantia Achterhoek @tctachterhoek • 03 Jun 10:02 CETDringende oproep aan al die van de pot gerukte wappies: stop met die bedreigingen! https://t.co/RRszBkh5rn
deStentor_Zutphen @ds_Zutphen • 03 Jun 10:02 CETRT @harmjob: "We hebben onszelf terug in de middeleeuwen gekatapulteerd, waar vermeende heksen werden verbrand. De bedreigingen van Kaag worden gebagatelliseerd, ze kan niet kapot genoeg."
Luisteren!
https://t.co/XtmPrEvmG7
@Fonda_Sahla @Vera_Bergkamp De meeste bedreigingen komen van de matties van Sala.
Tanja_Meijer @MeijertjeTanja • 03 Jun 09:58 CET@Vet_eraan76 @Immetjes @AndreaTweets9 Stop de bedreigingen (gaat niet lukken) en de openheid komt er.
1 verkeerd woord, blik of gedachte is tegenwoordig genoeg. Dan ben jij of je familie ‘aan de beurt’. Ik snap die terughoudendheid wel.
En al die ‘dapperen’ die openheid eisen willen alles anoniem kunnen doen.
Dat is dus precies mijn kritiek op de ophitsers van de Telegraaf
Bedreigingen aan Kaag legtimeren omdat:
- Wilders ook wordt bedreigd
- Sander Schimmelpennick ook scheldt
Heel rechts legt zelf de meest domme verbanden om bedreigingen aan Kaag te kunnen legitimeren https://t.co/wlytKgz7Wn
@hugodejonge Kijk eens in de spiegel, de zelfreflectie zet je misschien aan tot denken wat is mijn aandeel. "we weten de adressen we gaan van deur tot deur" dat zijn zaadjes die je plant. Bedreigingen zijn nooit goed maar was je handen niet in onschuld.
Jacobus Ⓥ @cb120db • 03 Jun 09:37 CETRT @TheovanRossum4: @Repelsteeltje21 @wierdduk Correctie: ik heb Wierd Duk nóóit uitgescholden maar hij heeft mij wel geblokkeerd. Ik had hem zelfs verteld dat ik scheldpartijen en bedreigingen aan zijn adres veroordeel. Desondanks was hij alsnog op zijn teentjes getrapt vanwege een verschil van mening. Einde verhaal.
a neijzing @a_neijzing • 03 Jun 09:33 CETRT @ConnydenHartog1: @PietLekkerkerk @lientje1967 @wierdduk Hoezo ‘veinst’? Kan dat niet samengaan? Bedreigingen aan het adres van Kaag erg vinden en ook de bedreigingen aan het adres van Wierd Duk? Bij normale mensen werkt dat gewoon zo hoor, die veroordelen bedreigingen aan ieders adres, niet alleen aan gelijkgezinden.
RedBarchetta @RedBarchetta15 • 03 Jun 09:28 CETRT @PeterLouw75: @KLimaatPsychoLg Maar serieus.
De situatie in Nederland aangaande alleenstaande veilige landers is zeer ernstig.
Diefstal
Geweld
Bedreigingen
Verkrachtingen
Mishandelingen
Etc
Etc
Maar toch heb je nog leugens nodig om het erger te doen lijken?
Ik vind dat echt raar.
RT @FritsVugt: Treffende column van Youpn.a.v. bedreigingen van extreemrechtse schoften aan Kaag:
“Wat ik hoop? Dat Kaag niet zwicht. Dat ze blijft. Fier en rechtop. Terwijl ik de angst van haar en die van haar kinderen goed begrijp. Maar ik hoop dat de democratie wint. Dan dans ik op tafel” https://t.co/1aN6LGzGQt
Wel schadelijk voor een partij als @D66 dat er een foto circuleert van een bijeenkomst waarop @PietLekkerkerk is te zien. Maken ze een punt van bedreigingen en haatzaaierij op Twitter, zitten ze met ‘dit ongeleide projectiel opgescheept’ (letterlijke quote van D’66 kamerlid)
Jhim van Bemmel @JhimvanBemmel • 03 Jun 09:02 CETRT @CarolineVonhoff: @dijkhoff Niemand is anoniem op internet. Bedreigingen zijn al verboden. Wat is het probleem? Persvrijheid voor de mensen die geen toegang tot andere persen hebben (MSM, NPO ed)?
En waarom is wat er op twitter staat pas een probleem sinds Musk het over nam en (pers)vrijheid beloofde?